Re: begin nieuwe hobby
In het begin gaat het nog wel. Na een aantal uren verveelt het toch wel hoor...
Je kunt ook in verschillende fases oogsten om niet teveel knipwerk ineens te hebben.
Zo vermijd je ook dat je na verloop van tijd slordiger gaat knippen om sneller alles af te hebben.
In het begin gaat het nog wel. Na een aantal uren verveelt het toch wel hoor...
Je kunt ook in verschillende fases oogsten om niet teveel knipwerk ineens te hebben.
Zo vermijd je ook dat je na verloop van tijd slordiger gaat knippen om sneller alles af te hebben.




maar tis voor een goed doel namelijk mezelf dus ik klaag niet

Comment