begin nieuwe hobby

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gamm
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1610

    #121
    Re: begin nieuwe hobby

    Oorspronkelijk geplaatst door hobby007
    ben exht benieuwd hoeveel er af gaat komen,en hoe dat knippen gaat het lijkt mij een hele leuke klus omdat het me eige wiet is
    In het begin gaat het nog wel. Na een aantal uren verveelt het toch wel hoor...
    Je kunt ook in verschillende fases oogsten om niet teveel knipwerk ineens te hebben.
    Zo vermijd je ook dat je na verloop van tijd slordiger gaat knippen om sneller alles af te hebben.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment

    • hobby007
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 186

      #122
      Re: begin nieuwe hobby

      thx gamm dat is wel een goeie tip ga vanavond ff mijn kniptentje opzetten en dan gaan we beginnen met de eerste sessie zal gelijk foto maken en er een mooi verslag van maken,toppie

      Comment

      • Gamm
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 1610

        #123
        Re: begin nieuwe hobby

        Begin met de hoofdtoppen te oogsten. Die knippen over het algemeen het makkelijkst. Kun je wat oefenen...
        De onderste topjes kunnen gerust nog wat verder afbloeien aangezien ze wat minder licht ontvangen hebben.

        Zo doe ik het toch al steeds.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        • hobby007
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 186

          #124
          Re: begin nieuwe hobby

          check

          Comment

          • hobby007
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2013
            • 186

            #125
            Re: begin nieuwe hobby

            whooooooow dat knippen is zo mooi werk ben gewoon helemaal verliefd zo mooie topje zo veel kristallen het is gewoon kunst,ben nu ongeveer op de helft heb van de 6 cloontjes alleen de hoofdtoppen geknipt en wat fluffie spul daar zit toch het meeste werk ik omdat daar ook de meeste blaadjes aan zitten toch vind ik het soms dubbel omdat de blaadjes zo volkristallen bevatten vind ik het soms zonde om ze weg te halen,maaaaar dat is ook weer een goeie reden om lekker te icecelateren,ook maar eens probeeren,hebben we dat ook gelijk gehad
            ik ga vanavond verder het ga het dan ook afmaken zodat er morgen een mooi verslag gemaakt kan worden met een week later een rook/vapories verslag.
            wat een top hobby ben verliefd tot morgen,mvg hobby.

            Comment

            • hobby007
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2013
              • 186

              #126
              Re: begin nieuwe hobby

              hmmmmmmm,moet het toch gaan toegeven,het is k…..werkmaar tis voor een goed doel namelijk mezelf dus ik klaag nietmmaaaar pfffffffff wat ben ik blij dat ik klaar ben,man,begon ik paniek te raken in dat kleine tenje na 2 avonden tot 4 uur id nacht in me uppie die grote toppen waren prachtig,al moet ik toegeven gister om 4 uur was ik er klaar mee en ben naar bed gegaan,en toen moest ik nog die laatst jack herer knippen,maar man o man wat kenne die wijfen stinken zeg zeer heftige zware fruitlucht het sloeg gelijk naar je hoofd zo erg dat het gewoon niet meer lekker was zat namelijk opgesloten in mijn tent van 90x90x180,natuurlijk met afzuiging en dat wat wel een slimme tip want man er komt me toch eeen geur vrij als je ze gaat slopen een soort verdedegings manier stond ik echt van te kijken.

              maargoed toen had ik al dat kleine grut nog en nog wat kleine topjes,en zag het niet meet zitten om nog 2 avonden in mijn tent te zitten,dus heb ik me mattie gebeld en zijn machine ff geleend wat een pracht ding binnen 15 sec een halve cloon aan fluffie topjes geknipt was binnen 3 uur klaar gewoon aflukken en in de bak gooien en aanzetten wachten en klaar super was weer ff als een kind zo blij mooi geknipt zoals in de sjop had ik daar toch ff een patij mazzel zeg,ok hier de fotos er mag geraden worden naar de totaale opbrengst droog zonder takken,is misschien wel grappig dacht ik zo,vragen en of jaloerse meningen altijd zeer op prijs gesteld
              IMG_3817.jpgIMG_3800.jpgIMG_3801.jpgIMG_3806.jpgIMG_3805.jpgIMG_3803.jpgIMG_3816.jpgIMG_3817.jpgIMG_3822.jpg
              fotos toevoeggen ging een beetje traag zie ook een dubbele nou die krijgen lullie dan cadau,tis natuurlijk nog wel ff ruim een week wachten denk ik,de temp is rond de 16/18 gr lv 45/55,voor het uiteindlijke resultaat van mijn eerste kweekje hobbywiet ben zeer benieuw hoe die gaat smaken,als ik er maar geen koppijn van krijg,latttterss en vrg hobby.

              Comment

              • Gamm
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1610

                #127
                Re: begin nieuwe hobby

                Hehe, zoals ik zei... leuk in het begin maar het verveelt toch na een tijdje

                Nu stilletjes laten drogen, eventjes curen en laat het je smaken!
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment

                • hobby007
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 186

                  #128
                  Re: begin nieuwe hobby

                  thx gamm ik hoop het wel,anders begin ik gewoon een nieuwe,een lekkere haze of zo

                  Comment

                  • hobby007
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2013
                    • 186

                    #129
                    Re: begin nieuwe hobby

                    zo wat is dat toch heerlijk je eigen wietje,er gaat niks boven eigen haard de cloontjes hebben precies een week gedroogd en waren perfect droog om heerlijk te verkruimelen heerlijke geur top smaak droog zonder takken 6 plantjes 306 gram.
                    de jack herer had ik zondag geknipt en was gister nog niet helemaal droog dus die krijgt nog 2 dagen ook omdat deze topjes ietsjes dikker zijn dan de pp maar had al wel een tester gerookt en men ohh man de smaak is heel appart licht fruitig zou ik zeggen rookt lekker weg een jointje met een smaakje en word er lekker stoned van ben toch wel benieuwd wat mijn maten er van zeggen,nou de 450 gram ga ik zeker halen denk zelfs wel een kleine 500 maar dat is nog ff afwachten.
                    als ik alles in weck potten heb zitten plaats ik nog een paar eindfotos heb er nu 4 van 3l maar dat is niet genoeg moet er nog een bij hebben denk dat dat een 2l weckpot word,
                    de nevelautomaat is ook binnen dus we kunnen door met een hazeje denk ik maar dat is voor later
                    laterssssss

                    Comment

                    • JacktheBass
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2013
                      • 780

                      #130
                      Re: begin nieuwe hobby

                      Nice Hobby!! Schoon resultaat en wat een mooie toppen! Laat het je smaken!!
                      Jack Herer is idd een heerlijk rokertje (smaak en effect) staat bij mij ook hoog op m'n lijst. Net nog een bestelling geplaatst voor nieuwe JH zaden bij greenhouse, kan al weer niet meer wachten!
                      Grtz Jack
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                      Comment

                      • berry ryder
                        Special member
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2012
                        • 2666

                        #131
                        Re: begin nieuwe hobby

                        Mooi gedaan kerel.
                        Laat het smaken.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #132
                          Re: begin nieuwe hobby

                          Mooie actie.

                          Veel plezier met het rookwaar.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • hobby007
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 186

                            #133
                            Re: begin nieuwe hobby

                            thx mannen

                            Comment

                            • pikkebaas
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Sep 2013
                              • 78

                              #134
                              Re: begin nieuwe hobby

                              Mooie vangst.. Geniet ervan ...

                              live vanuit het ondergrondse..

                              Comment

                              • hobby007
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2013
                                • 186

                                #135
                                Re: begin nieuwe hobby

                                hoe vriendelijk thx,en het is idd genieten met een groote G,ik hoop straks de rest inpot te mogen doen en dan kunnen we de eindstand op gaan maken

                                Comment

                                Bezig...