Toppen en gele bladeren
Collapse
X
-
Re: Toppen en gele bladeren
Google, what the f..k is dat
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Dit zijn ze toch? http://www.organicearth.eu/biotabs-c...nf3pq4k32cfkj1Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment
-
Re: Toppen en gele bladeren
Neen dus
Vooruit dan maar: http://www.sanniesshop.com/buffertablets-nl.htmlsigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiastComment
-
Re: Toppen en gele bladeren
Haha bedankt! ik kom die echt niet tegen vanuit belgie in google.be
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Er staat "Geen ph en ec meer meten" is dat echt zo?Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment
-
Re: Toppen en gele bladeren
Da's raar. Dan vul je verkeerde zoektermen in denk ik.
Misschien eens deze pagina een beetje doornemen als je niks te doen hebt ?
Ik vond toch rap de goeie info met google.be
duh.jpg duh2.jpg
Maarre..ik ben wel benieuwd hoe alles er bij staat als je dat nog steeds hebt staan.
Heb je een recent fotootje van de harem ?Comment
-
Re: Toppen en gele bladeren
Ja ik zal straks ff een foto maken, mijn autoflowers zijn de meeste van geoogst geweest, de normale die staan nog te bloeien.
Mijn stomme fouten: Geen weken bijgehouden, te veel soorten, slechte ventilatie, voeding te laat gestart en vast nog een paar fouten.
Ik heb vooral veel staan waarvan de top bijna klaar is maar de plant onder heeft nog vele kleine topjes die nog volop witte haren hebben...
Is het dan beter de toppen alvast te oogsten en de rest te laten staan bloeien?
Mijn volgende lichting is nu aan het uitkomen, enkel amnesia geplant x12 stuks en ga nu mijn best doen alles bij te houden en goed voeding te geven.
Mijn autoflowers gaven per stuk ongeveer 60gram gedroogd, de andere weet ik nog niet maar het is wel meer dan de autoflowers.Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment
-
Re: Toppen en gele bladeren
Zolang jij weet wat je allemaal fout doet is het zeker geen verloren kweekje geweest.
Eventueel kun je de toppen die zeker klaar zijn eerder oogsten.
Voor de kleinere topjes echt af zijn ben je dan waarschijnlijk wel 10-14 dagen verder.
60 gram/plant is toch niet mis
Comment
-
Re: Toppen en gele bladeren
QnQ, je hebt volledig gelijk, het was een leuk leerproces
normaal ben ik druk bezig met bonsai bomen, dan is dit toch erg leuk om erbij te doen.
Mijn volgende run staan al in de 18uur kamer, dit maal enkel amnesia. Ik denk dat het beter zal gaan met 1 soort en een kalender erbij om alles netjes bij te houden
Supercool online wiet groei spel, http://www.herbalists.be Gebruik code: 2537 om gratis mee te doen.Comment





Comment