Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 3x royal bud automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek 3x royal bud automatic

    Korting op 420shop
    hallo hierbij heb ik besloten van een kweekverslag te starten
    en ik hoop met jullie hulp een mooi resultaat te hebben
    van mijn eerste en hopelijk meerdere kweken
    ik heb gekozen voor royalbud wrm weet ik niet perse meer :p maar dacht dat het gemakelijke planten waren voor mee te beginnen :p
    ik wil het puur als hobby en voor mezelf doen dus tips zijn ook altijd welkom hoe jullie toekomen ik wil ook niet teveel plantjes zetten maar toch iedere keer toekomen voor de rest van de volgende kweekperiode :p

    na veel zoeken en lezen heb ik besloten voor een tentje te kopen met de volgende toebehoren:

    ik heb gekozen voor een:

    secret jardin ds90 : 90x90x180
    1x(T)NEON met reflectort 2x75Watt, groei
    en voor voor bloei zou ik 2x75 watt bloei gebruiken ook tneon natuurlijk

    afzuiging

    1x Mini Fan 185m3 125mm Slang ventilator
    ventilatie en divers

    1x Min Max Thermo-Hygro meter digital met geheugen + batterij (temperatuur + vocht)
    1x Ventilator hortiline clipfan met clip 15cm 5watt met adaptor

    fotos

    20131228_002834.jpg20131228_002858.jpg

    ik heb de zaadjes de 28ste in de bus gehad tussen vochtige watjes gelegt na 34 uur waren ze allemaal ontkiemd
    meteen in de pot gestoken en 2 dagen later hiet het resultaat :d ps ; srry voor de slechte kwaliteit

    20140101_184044.jpg20140101_184028.jpg20140101_184035.jpg20140101_184050.jpg

    ziet dat er allemaal goed uit ?? temperatuur is rond de 25 graden en zon 80 procent luchtvochtigheid
    en ivb met de tneon lampen wat is de beste afstand tussen de lampen en de plant het is nu zon 10 a 15 centimeter

    alvast bedankt mvg firstgreen

    ik ben alvast al content met het resultaat meer updates volgen naarmate de voortgang

    hierna ben ik van plan voor 3 x amnezia haze automatic









    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    medekwekers :d gelieve mij te helpen dingen te verbeter alles wat ik nu heb en weet is van veel gelezen en opgezocht te hebben maar is het nu allemaal goed wat ik doe ik leer graag bij tips die het nog kunnen verbeter dingen dat ik nog kan aanpassen laat het me maar weten ik weet het is niet top van top zeker niet kwa lampen maar moet ergens beginnen he alvast bedankt
    Last edited by darkstar123; 1 January 2014, 23:36.

    #2
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

      hallo bedankt voor de reactie maar op foto is niet de juiste hoogte hoor heb er in de topic bijgezet onder de laatste fotos ze staan op zon 10 a 15 centimeter had al gelezen dat met tl altijd dichter bij de plant mag maar dacht dat het met tneon mss nog anders lag alvast bedankt voor de bevestiging :d want ik wil idd niet een uitgestrekte plant :s maar als je kijkt op de middelste foto zieje al vertakingsje komen uit het midden is dat dan al goed teken dat lampen goed staan
      Last edited by darkstar123; 2 January 2014, 11:11.

      Comment


        #4
        Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

        Vertakkingen zullen ze altijd maken hoor, of de lamp nu op 5 of 50 cm er vanaf hangt.

        Is nog veel te vroeg om te zeggen indien ze strekken of niet. Binnen een paar dagen zal het duidelijker worden.
        Je kunt je potten achteraf altijd bijvullen . Je hebt nog wat ruimte over en die aarde zakt nog wat.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

          haha kan dus duidelijk zien dat ik een beginnende kweker ben :p
          oke bedankt voor de tip updates volgen later :p

          Comment


            #6
            Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

            help help help mij aub ik sta op wil mijn plantjes bewonder zie ik gewoon dat de lamp uitstaat en krijg hem helemaal niet meer aan het is een mammoth neon vsa met reflector en 2 x 75 watt tneon groei zit een stroom onderbreker op verlangkabel dus kortsluiting kan nie heb al alles gebrobeert maar krijg hem niet meer aan help mij

            Comment


              #7
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                maar heb alles al gebrobeert is al uit tent heb andere lamp ingestoken van me bloei ook niks alles nog perfect aangesloten plantjes hebben licht nodig :s
                en me ventilatie en alles werk op het stopcontact waar hij inzat
                wat is het brobleem dan :p

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                kapot ofzo

                Comment


                  #9
                  Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                  Je verlengkabel of je lampfitting dus... logischerwijze...
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                    hallo mijn lamp sprong opeens achter 12 uur weer aan terwijl ik alles gebrobeert heb zelfs uit mekaar gehaalt alles gecontroleert en paar keer overnieuw aangesloten op verschillende stopcontacten steed niks en laat em er inzitten en opeens springt hij aan en werkt hij terug hoe kan dat kan dat door de luchtvochtigheid komen of hoe verklaar je dit of hoe kan ik dit in de toekomst voorkomen kan het mss oververhittin zijn

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    update 2 dagen later vandaag heel de dag zonder licht gezeten wegens lamp defect maar hopelijk ziet alles er goed uit eerste 3 zijn zonder flits andere 3 met flits

                    20140104_015150.jpg20140104_015159.jpg20140104_015211.jpg20140104_015230.jpg20140104_015237.jpg20140104_015245.jpg

                    graag wat feedback aub

                    Comment


                      #11
                      20140112_184924[1].jpg20140112_184905[1].jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                        ik zou op het eerste zicht zeggen dat deze plantjes er mooi bijstaan. maar mss dat de wat meer ervaren mensen zien wat er aan de hand is moest dat zo zijn
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                          bedankt :d ja hopelijk zeggen ze het zelfde

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                            Niks mis mee!
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

                              oke bedankt gamm

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              gamm nog eens in verband met die lamp een vriend zegt dat het mijn circuit is want ik moet nu iedere keer sochtens een paar tikken op die balast geven en hij gaat aan :s en je zou dan denken aan slecht contact heb alles vervangen en nageken en het blijft zo snap er niks van maar vind het ook niet zo veilig kwa kortsluitingen iemand tips ??

                              Comment

                              Bezig...
                              X