Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog een "Groentje"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog een "Groentje"

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen

    ik was van plan om 5 planten op me kamer tezetten, zoals de titel al zegt weet ik nog niet veel.
    in dit tropic zou ik willen beginnen bij het begin.
    het zaadje welke moet ik hebben waar kan je de beste halen?

    mvg

    Ps dit zal denk ik ook mijn kweeverslag worden het zou leuk zijn als wat mensen me volgen en tips geven

    #2
    Re: Nog een "Groentje"

    Hallo, ik zou voor de mooie vossenstaart orchidee gaan.. heeft prachtige paarse bloemen

    zaden zijn hier te vinden : http://www.zadengigant.nl/zaden/orch...-10-zaden.html

    Comment


      #3
      Re: Nog een "Groentje"

      Rucola groeit als gek. Daar haal je ook wel wat van af. Zaadjes heb ik van de boerenbond. 18l pot en buiten zetten
      -

      Comment


        #4
        Re: Nog een "Groentje"

        Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
        Rucola groeit als gek. Daar haal je ook wel wat van af. Zaadjes heb ik van de boerenbond. 18l pot en buiten zetten
        Oorspronkelijk geplaatst door ROEG View Post
        Hallo, ik zou voor de mooie vossenstaart orchidee gaan.. heeft prachtige paarse bloemen

        zaden zijn hier te vinden : http://www.zadengigant.nl/zaden/orch...-10-zaden.html
        hahaha
        bedankt voor de hulp


        nu sirieus graag...

        Comment


          #5
          Re: Nog een "Groentje"

          geen autoflower

          Comment


            #6
            Re: Nog een "Groentje"

            hoeso geen autoflower?

            Comment


              #7
              Re: Nog een "Groentje"

              Die doen het goed in juni in je tuin maar slecht in maart voor je raam

              Comment


                #8
                Re: Nog een "Groentje"

                Alles doet het slecht achter het raam. Behalve mini-sinaasappels en kamerplanten. Waarom zouden die kamerplanten heten als ze eigenlijk uit tropische schaduwbossen komen? Dat komt natuurlijk door het weinige licht dat ze nodig hebben.

                Wiet heeft licht nodig. Dus ga nog even lezen miljow, je mag alles afkijken, kopieren, stelen enzovoorts . Als je alles voorgekauwd wilt hebben, inclusief de soort, dan ga ik geen serieuze hulp bieden.
                Allereerst: een kweekverslag moet bij kweekverslagen staan.
                Waar je zaadjes kunt halen? Dat staat in het forum, onder andere bij de cannabis database.
                Welke zaadjes? Kies maar uit een van de soorten op www.seedfinder.eu (meer dan 250000, dus bedenk je maar hoe lastig het voor ons is om er zomaar eentje aan te wijzen)
                bla
                bla bla
                Je begrijpt mijn punt denk ik wel.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Nog een "Groentje"

                  oke bedankt voor de reacties
                  heb 5 lemon haze zaadjes gekocht
                  ik laat van me horen als ze binnen zijn

                  Comment

                  Bezig...
                  X