blad problemen ? of onschuldig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BuTTonBaSHer
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 238

    #16
    Re: blad problemen ? of onschuldig?

    Dat wegen werkt echt perfect.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #17
      Re: blad problemen ? of onschuldig?

      Ik heb zoiets en die werkt volgens mij goed genoeg.

      Free-Shipping-3in1-font-b-Moisture-b-font-PH-Light-font-b-Meter-b-font-font.jpg
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: blad problemen ? of onschuldig?

        totdat de elektroden gaan roesten/oxideren. Dan is hij kapot. Vaak is dat na een paar weken.
        De vingermethode werkt hier altijd prima. Maar een keertje de pot optillen is ook nooit verkeerd. Ik kan het sinds kort zelfs gewoon op het oog. Dan kijk je namelijk naar de gaten onderin je pot. Zodra die droogvallen, is het tijd voor een scheutje.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #19
          Re: blad problemen ? of onschuldig?

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2
          totdat de elektroden gaan roesten/oxideren. Dan is hij kapot. Vaak is dat na een paar weken.
          De vingermethode werkt hier altijd prima. Maar een keertje de pot optillen is ook nooit verkeerd. Ik kan het sinds kort zelfs gewoon op het oog. Dan kijk je namelijk naar de gaten onderin je pot. Zodra die droogvallen, is het tijd voor een scheutje.
          Ik ben net begonnen met me eerste kweek. Ik kreeg deze van een vriend uit Engeland.
          Hij zei wel dat je dat ding steeds goed schoon moet maken.
          Ik denk dat je hem dus niet in de grond moet laten zitten zoals op de foto.

          Voor mij als starter is het een uitkomst.
          Gisteren zag ik dat de boven kant van de aarde droog was.
          Ik dacht dat ik dus water moest geven. Dat bleek echter helemaal niet nodig.

          Ik gaf tot nu toe veel te veel water.

          Ook til ik de potten steeds op, om er een beetje gevoel voor te krijgen, maar voorlopig is deze meter voor mij een uitkomst.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • Matsy80
            Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 616

            #20
            Re: blad problemen ? of onschuldig?

            Ik gebruik visuele herkenning.
            Heel simpel als je blaadjes even hangen geef ze wat te drinken en hup tis in orde

            Comment

            • mpv70
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 125

              #21
              Re: blad problemen ? of onschuldig?

              bedankt alemaal ze staan er al een stuk beter bijimage (6).jpegimage (4).jpeg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              nou heb ik nog een probleempje mijn zaadjes blijven iedere keer strekken ookal krijgen ze genoeg lichtimage (5).jpegiemand suggesties?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              heb ze vandaag overgepot en het is alemaal goed gegaan het ziet er een stuk beter uit nou wil ik ze morgen een beetje water geven met wortelstimulator erbij is dat verstandig?image (13).jpegimage (14).jpeg
              Attached Files

              Comment

              Bezig...