Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toppen van autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Toppen van autoflowers

      Hallo ik heb 5 amnesia fem. Autoflower zaden die ik aan het ontkiemen ben in organische pluggen met daaromheen plagron batmix kleine potjes van half litertje denk ik hier laat ik ze 2 weken sterk worden dan gaan ze naar buiten in potten van 20 liter met lightmix is dit goed ?

      Comment


        #18
        Re: Toppen van autoflowers

        thugz morgen als ik terug in de kweekruimte kan, ook poging doen met binden. plaats dan wel foto ervan hier.

        dave beter nieuwe topic openen met je vraag, hier zal ze verloren lopen. En laat het antwoord over aan ervaren kwekers ben zelf een beginneling op kweken.

        En een getopte AT die ook geknapt is moet dan in theorie nog meer opbrengen?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #19
          Re: Toppen van autoflowers

          Ik spreek nu enkel over binnenkweekjes lr en ja bij mij gaat toppen meestal samen met knakken want anders krijg ik mijn toppen nooit op dezelfde hoogte. Heb wel dikwijls getopte en niet getopte dames van dezelfde soort maar kan hier geen vergelijk maken zoals je zegt worden ze bijna allemaal nog geknakt en gebonden ook .

          Het enige wat niet goed effect heeft op af's is fimmen en mainlinen heb ik ook eens geprobeerd maar dat werd ook niks, een povere 14 gram als ik me niet vergis
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #20
            Re: Toppen van autoflowers

            die zogezegde super auto's zijn dat dan diegene die 10 weken bloeien? want ik weet echt niet welke jullie anders bedoelen, ik heb nog nergens af gezien die langer dan 10 weken bloei nodig hadden.

            Comment


              #21
              Re: Toppen van autoflowers

              Mijn haze af's deden er 120 dagen over 420 en idd dat zijn dat super af's
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              Bezig...
              X