Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladeren krullen in rare richting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Bladeren krullen in rare richting

    Korting op 420shop
    Hey allemaal

    ik ben een super lemon haze plant aan het kweken. De plant is al redelijk groot na 1 maand.
    Deze plant laat ik staan in een serre, zowel overdag als snachts. Bij die nieuwste bladeren die groeien valt het me op dat de uiteindes van de bladeren heel raar naar binnen krullen. Kan iemand me zeggen wat ik verkeerd doe en hoe dit komt? (Zie foto s) . Ik geef 2 keer per week water en heb nog geen voeding gegeven ( buiten een biotab van azarius die ik bij de potgrond heb gestopt)

    please help me
    Attached Files

    #2

    Comment


      #3
      Re: Bladeren krullen in rare richting

      Jouw super lemon heeft ook last van het dag/nacht tempratuur verschil.

      verder mag ze ook wel een drankje van je krijgen (y)

      Comment


        #4
        Re: Bladeren krullen in rare richting

        Doe eens rustig, ik heb deze topic gemaakt op iphone , fotos gaan vanzelf omgekeerd liggen, mijn excuses maar normaal reageren mag ook!!

        Comment


          #5
          Re: Bladeren krullen in rare richting

          Doe zelf eens rustig! Er is helemaal niks aan de hand met je plant. Beetje vervorming hoort er bij. En op je iphone kun je ook plaatjes draaien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Bladeren krullen in rare richting

            Ik mag het toch nog vragen zeker? Ik vond er gwn niks over op het internet van de vervorming en het is mijn eerste plant die ik kweek. Sorry

            Comment


              #7
              Re: Bladeren krullen in rare richting

              je kon ook wat kweekverslagen gelezen hebben dan wist je ook dat het geen kwaad kon. dus echt veel moeite heb je zelf ook niet gedaan.
              je hebt zelfs de regels van het forum niet gelezen
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #8
                Re: Bladeren krullen in rare richting

                Oorspronkelijk geplaatst door protoje View Post
                Doe eens rustig, ik heb deze topic gemaakt op iphone , fotos gaan vanzelf omgekeerd liggen, mijn excuses maar normaal reageren mag ook!!
                Oorspronkelijk geplaatst door protoje View Post
                Ik mag het toch nog vragen zeker? Ik vond er gwn niks over op het internet van de vervorming en het is mijn eerste plant die ik kweek. Sorry

                Comment

                Bezig...
                X