Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies bij mijn 1e kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Advies bij mijn 1e kweek

    Ik weet niet hoe dat met die Greenpower zit, dan zou je even moeten googelen, of even naar de site van Philips fietsen en daar eens zoeken.
    De Gavita 400W Enhanced is wel wat goedkoper, voor 2 tientjes hier(ik heb zelfs een reserve filter
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Advies bij mijn 1e kweek

      Qnq ik weet dat een greenpower 25 euro is en dan nog 11 verzending dus 36 euro wel best veel voor bulb 😯

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

      Comment


        Re: Advies bij mijn 1e kweek

        Hallo vraagje 1 van de 4 zaailingen is uitgekomen de ander 3 zie je e beetje boven de grond de ene die is gisteren morgen uitgekomen staat onder 23 w tornado cool white zo een 10 cm er van af toch is het plantje al een 5 cm is dit strek of niet staat toch goede lamp boven temp 24 graden lv 45 dit is toch ok of niet hier foto hoop op antwoord mvg from belgium
        Ps 2 de foto zijn de 3 die boven komen hoop ik toch mvg

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

        Comment


          Re: Advies bij mijn 1e kweek

          Had er eerst 6 maar denk te veel water op begin er waren er inderdaad 2 rot zoals tuinbroek zei mvg

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

          Comment


            Re: Advies bij mijn 1e kweek

            Beste medegrowers,

            ik heb weer jullie wijsheid nodig. het probleem met mijn gele bladeren houdt maar aan. heb al heel wat moeten weg halen. ik doe wat foto's erbij. ze zijn aan de onderkant helemaal kaal. en er komen nog steeds gele bladeren bij. aan de boven kant alles nog prima. wat denken jullie dat dit kan zijn. zie wel in enkele kweekverslagen dat dit ook voorkomt. is het wel normaal?

            2014-07-03 23.06.23.jpg2014-07-03 23.06.27.jpg2014-07-03 23.06.30.jpg2014-07-03 23.06.58.jpg2014-07-03 23.06.58.jpg2014-07-03 23.06.53.jpg2014-07-03 23.07.11.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Heb zojuist de potten wat bijgevuld. ik ga mij watergift opvoeren naar 1 liter per plant. ik geef dan dagelijks water met om de ene dag voeding erbij. heb gedurende de hele kweek water uit de kraan gebruikt zonder af te zuren. temp met lamp aan gem 31 graden en lamp uit 25 graden. ik zit in zichtbare bloei dag 19. hoop wat verandering te zien.

            Comment


              Re: Advies bij mijn 1e kweek

              Hallo had 5 zaden op ontkiemen maar er zijn er maar 3 over nu mijn vraag kan ik toch nog een mooie oogst af halen van 3 planten onder 400w hps greenpower en lumitec 400w evsa en hoe doe ik dit het beste mvg uit belgie

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

              Comment


                Re: Advies bij mijn 1e kweek

                Hey, zou genoeg voorgroeien en scroggen voor meeste opbrengst met 3 planten. Die greenpower die draad plooit met lumatek. Zou die greenpower zeker niet op 400SL zetten.

                Grtz.

                Comment


                  Re: Advies bij mijn 1e kweek

                  Mag ik ook direct plagron roots geven met growmix plant is 1 week oud en zou ik een kweek kunnen doen met deze lamp want woon belgie heb maar 1 lamp weet u raad @schiva mvg

                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                  Comment


                    Re: Advies bij mijn 1e kweek

                    P1100819.jpg

                    Comment


                      Re: Advies bij mijn 1e kweek

                      Heb erg genoeg geen ph meter en welke lamp neem ik dan het beste voor groei en bloei ipv greenpower
                      En zonder sl gaat dit dan wel @flint mvg

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Advies bij mijn 1e kweek

                        bijvoorbeeld een gravita bulp. http://www.dutch-headshop.com/nl/lam...ced-p-806.html

                        Comment


                          Re: Advies bij mijn 1e kweek

                          Bedankt flint zal zo maar een bestellen want als deze het op geeft dan heb ik geen lamp meer heel veel dank flint hoop dathij zonder sl toch even mee gaat mvg

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

                          Comment


                            Re: Advies bij mijn 1e kweek

                            Rastaman1 het zou kunnen dat je te vroeg bent gestopt met groeivoeding. Dit was bij mij ook het geval, aangezien mijn planten nog 2,5 doorgroeiden tijdens de bloei, vandaar dat gele blad. Greetz
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                            Comment


                              Re: Advies bij mijn 1e kweek

                              Beste kwekers,

                              ff een update hier. het gaat wel redelijk lekker. ik moet nog ruim 4 weken( incl 1 week alleen water). Hoop dat de toppen nog mooi zullen aandikken. het probleem met gele bladeren wel soortvan in de kiem gesmoord. alleen lijkt er nu een ander tekort. blad lijkt een soort roestkleurtje te hebben. te zien op foto ....... komt dit mischien omdat ik gewoon kraanwater heb gebruikt die niet wed afgezuurd. zoja, is het aan te raden alsnog ff een ronde of 2 afgezuurd water te geven?
                              2014-07-14 23.06.50.jpg2014-07-14 23.06.45.jpg2014-07-14 23.06.39.jpg2014-07-14 23.05.43.jpg2014-07-14 23.05.39.jpg2014-07-14 23.05.18.jpg2014-07-14 23.04.55.jpg2014-07-14 23.04.46.jpg

                              groet,

                              Rastaman

                              Comment


                                Advies bij mijn 1e kweek

                                Ziet er goed uit kerel. Die roestplekkes is waarschijnlijk magnesium tekort. Oorzaak kan ph zijn. Heb je zaden gelijk in 25liter potten gestopt zonder te overpotten naar verse aarde? Kan ook de oorzaak zijn. Ik heb dit probleem ook gehad. En heb mijzelf wat vloeibare Mg van aptus gekocht nu verergert het niet meer. Ook is een ph meter wel raadzaam hoor. Mijn kraan water is 7.8. Dus dat moest stukkie zuurder. Vooral als je alleen water geeft,
                                Last edited by rezpiet; 15 July 2014, 22:14. Reden: typefout
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

                                Comment

                                Bezig...
                                X