hallo mensen ,
ik heb al vele dingen gevraagd maar dit wordt allemaal een beetje slordig enzo vandaar dit topic
(ik kijk naar jouw QnQ
).
mijn eerste kweekje gaat starten met 2 autoflowers , namelijk 1 bubblegum auto en 1 sweet mango auto.
vroeger heb ik ook al is een plantje gehad maar ze is overleden omdat ik teveel water heb gegeven
(dit was de bubblegum , kheb deze kunnen stekken en zo kan ik nu toch nog verder werken met dit plantje).
de mango is vanaf het zaad(greenhouse) en heb deze te weken gelegd in een kommetje met een wat nat gemaakt doekje erop daar dan het zaadje op en dan weer een kommetje erover .
deze planten gaan aan men vensterbank staan omdat ik nog bang ben om ze meteen buiten te zetten (of is het beter dat ik deze meteen buiten zet ? ).
van meststoffen ben ik van plan gewone algemene groei voeding te gaan geven .
als er iemand advies voor mij heeft zou ik het ten zeerste appreciƫren.
hier is alvast een foto van men stekje bubblegum : 20140620_142248.jpg
MVG jahwarrior
ik heb al vele dingen gevraagd maar dit wordt allemaal een beetje slordig enzo vandaar dit topic
mijn eerste kweekje gaat starten met 2 autoflowers , namelijk 1 bubblegum auto en 1 sweet mango auto.
vroeger heb ik ook al is een plantje gehad maar ze is overleden omdat ik teveel water heb gegeven
de mango is vanaf het zaad(greenhouse) en heb deze te weken gelegd in een kommetje met een wat nat gemaakt doekje erop daar dan het zaadje op en dan weer een kommetje erover .
deze planten gaan aan men vensterbank staan omdat ik nog bang ben om ze meteen buiten te zetten (of is het beter dat ik deze meteen buiten zet ? ).
van meststoffen ben ik van plan gewone algemene groei voeding te gaan geven .
als er iemand advies voor mij heeft zou ik het ten zeerste appreciƫren.
hier is alvast een foto van men stekje bubblegum : 20140620_142248.jpg
MVG jahwarrior

Comment