gaat alles goed met mijn plantje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monami
    Banned
    • Jun 2014
    • 7

    #1

    Kweektip: gaat alles goed met mijn plantje?

    Korting op 420shop
    ten eerste ik ben nieuw op het forum dus hallo allemaal,
    ik heb sinds een paar dagen een klein plantje uit een zaadje ik heb er snachts 2 tl-buizen over met ongeveer 4700 loomens en overdag aan het raam (niet veel direct zonlicht door een boom voor de deur maar is dat genoeg? ik laat nog een foto zien van het plantje zijn er mensen die mij verder nog tips kunnen geven ik kan helaas bijna niet investeren omdat ik momenteel krap zit maar wil toch het beste resultaat bereiken het plantje zag er gister zo uit heb het over gepot en de steel extra begraven dat hij meer wortels kan maken.

    ook zag ik dat er nog niet veel wortels aanwezig zijn dus heb ik treurwilg takken in water gezet en gezeeft en dat geef ik als wortelsimulator mee het plantje is donderdag uitgekiemt wanneer kan ik het beste beginnen met voedsel geven ?

    en over de aarde het is universele aarde met een beetje coco en hydrokorrels

    2014-06-23 22.03.05.jpg2014-06-24 14.42.37.jpg
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #2
    Re: gaat alles goed met mijn plantje?

    Misschien moet je die lampen er wat dichter op hangen? in die tweede foto staat de plant ook veel te nat. Ze zijn enorm gestrekt en dat is typisch iets wat veroorzaakt wordt door te weinig licht en teveel water.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • monami
      Banned
      • Jun 2014
      • 7

      #3
      Re: gaat alles goed met mijn plantje?

      ik heb haar net een goede laag water gegeven omdat ik haar had overgepot nu geef ik effe niets en de lamp heb ik ook dichterbij gezet denk je dat wat zilvervolie kan helpen om het licht te weerkaatsen ? of is dat een dom/ nutteloos idee ?

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: gaat alles goed met mijn plantje?

        Ja, wat reflectie kan zeker iets helpen (witte muur helpt ook al), maar het zal hoe dan ook niet makkelijk worden om met zo weinig licht wiet te kweken.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • kvb
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2014
          • 281

          #5
          Re: gaat alles goed met mijn plantje?

          Je mag t plantje veel verder ingraven. Ong cm onder die ronde blaadjes.

          Waarom haal je niet een pot van 30 liter en zet je m lekker buiten. Dan krijgt ie meer licht Strekt ie ook niet zo erg


          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

          Comment

          • monami
            Banned
            • Jun 2014
            • 7

            #6
            Re: gaat alles goed met mijn plantje?

            Oorspronkelijk geplaatst door kvb
            Je mag t plantje veel verder ingraven. Ong cm onder die ronde blaadjes.

            Waarom haal je niet een pot van 30 liter en zet je m lekker buiten. Dan krijgt ie meer licht Strekt ie ook niet zo erg


            Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
            is het dan buiten niet te koud ik heb namelijk fem auto amnesia haze en ik denk niet dat zij buiten bij ons genoeg licht krijgt we hebben een grote boom voor ons huis of moet zij dan niet in de volle zon staan? de 30liter pot krijgt zij later nog maar eerst even in deze pot stap voor stap

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #7
              Re: gaat alles goed met mijn plantje?

              Binnen krijgt de plant toch sowieso veel minder licht?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • monami
                Banned
                • Jun 2014
                • 7

                #8
                Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                maar daar staat zij onder de lamp en is het lekker 24 grade buiten schommelt dat en is er geen lamp toch ?

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #9
                  Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                  meer licht dan buiten is niet te verkrijgen met een lamp. al staan ze de hele dag in de schaduw nog zal het buiten beter zijn dan binnen.

                  ik kweek nu al van 28 februari buiten 24/24 7/7 ze waren geen moment binnen.
                  al men planten hebben het overleeft.
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • kvb
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 281

                    #10
                    gaat alles goed met mijn plantje?

                    Tuurlijk moet ze vol in de zon. Maar je zegt dat je bijna niet kan investeren. Als je binnen aan de slag wil heb je wel meer nodig dan een paar tl-buizen. Wat dacht je van geuroverlast?

                    Mijn boompje staat ook al even buiten. T gaat nu echt niet meer vriezen hoor


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                    Comment

                    • monami
                      Banned
                      • Jun 2014
                      • 7

                      #11
                      Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                      oke heb dr buiten gezet en bij het verder in de grond zetten is er een gedeelte van de hoofd wortel afgebroken is er nog een kans voor me of ben ik echt hopeloos verloren ?

                      Comment

                      • thugz
                        Amazing Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 4284

                        #12
                        Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                        ai....
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment

                        • kvb
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 281

                          #13
                          Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                          Zonde joh. Ja dat blijft afwachten. Durf ik niet te zeggen.


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                            Goeie tip! Misschien kun je even op het driehoekje links onder mijn bericht klikken en een moderator vragen of hij de prefix weghaalt. Verder raad ik je aan om eerst eens veel te gaan lezen, al dit gerommel had je kunnen voorkomen door een uurtje topics door te spitten.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • monami
                              Banned
                              • Jun 2014
                              • 7

                              #15
                              Re: gaat alles goed met mijn plantje?

                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                              Goeie tip! Misschien kun je even op het driehoekje links onder mijn bericht klikken en een moderator vragen of hij de prefix weghaalt. Verder raad ik je aan om eerst eens veel te gaan lezen, al dit gerommel had je kunnen voorkomen door een uurtje topics door te spitten.
                              ik spit al 3 dage het internet door alleen het is te veel info en iedereen zegt weer wat anders

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              weetje ik bedoel het ook niet boos maar ik weet het gewoon effe niet meer ja het is een plant ja net als elke andere maar bij deze wil je ook een goede opbrengst enzo dus vandaar dat ik zoveel moeite doe

                              Comment

                              Bezig...