ak 47 autoflower rare topjes.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ghostdog
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2010
    • 4

    #1

    Overige: ak 47 autoflower rare topjes.

    Korting op 420shop
    20140627_162208.jpg20140626_083753.jpg20140627_162219.jpgDeze wietplant produceert weinig thc haartjes te zien op de foto.
    Of is dat normaal bij de soort.
    staat iets langer dan 3 weken in de bloei.
    ik heb en vermoede dat het en hermafrodiet is maar weet niet zeker.


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    weet iemand dit.
    Last edited by Ghostdog; 28 June 2014, 08:19. Reden: foto s bijvoegen.
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: ak 47 autoflower rare topjes.

    Lijkt in reveg te staan. Zeker vroeg beginnen buiten¿

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Lijkt in reveg te staan. Zeker vroeg beginnen buiten¿

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #3
      Re: ak 47 autoflower rare topjes.

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
      Lijkt in reveg te staan. Zeker vroeg beginnen buiten¿

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Lijkt in reveg te staan. Zeker vroeg beginnen buiten¿
      het is een af die kan bijna niet reveggen. die maakt enkel calyxen aan blijkbaar. een bekend fenomeen dit jaar
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • Shifty
        Wicked Stoner
        • Nov 2013
        • 216

        #4
        Re: ak 47 autoflower rare topjes.

        id, heb er ook zo buiten staan ...

        volle bak kristallen en calyxen, maar bijna geen topontwikkeling.
        Hopen dat er nog lekker toetertje hasj van gemaakt kan worden

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: ak 47 autoflower rare topjes.

          Uw, idd autoflowerke. Overheen gelezen.

          Comment

          • Ghostdog
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jun 2010
            • 4

            #6
            Re: ak 47 autoflower rare topjes.

            groeien die toppen nog wel dan of kan ik er weinig van verwacht ik laat ze zeker nog 4 weken staan.
            ik ben ook te vroeg begonnen eind april stond die al buiten door de koude nachten en weinig zon licht heeft die en achterstand op gelopen.

            en leer voor volgende keer zet nooit je plantjes te vroeg buiten.
            Last edited by Ghostdog; 28 June 2014, 10:05.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: ak 47 autoflower rare topjes.

              Toch twijfel ik aan de bewering dat een autoflower niet kan reveggen.
              Dit is toch al de derde (ofzo) die ik hier op JD zie die er tóch mee bezig is.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: ak 47 autoflower rare topjes.

                Ik heb er zelf ook zo een staan,deze was afkomstig van spliff.
                eerst groeide ze niet, toch laten staan later groeide ze wel wat.
                nu heeft ze exact dezelfde topjes als jouw bovenstaande plant,maar wel spierwit.
                maar ook het probleem dat er alleen zoon minibudjes zijn.

                terwijl mijn brazilia autoflower, 4weken later is gezet, en nu al heusse toppen heeft
                en 3x zo groot is geworden.

                inmiddels heb ik al veer verslagen van autoflower gezien waar dit fenomeen gebeurd helaas.

                staff

                Comment

                • Ghostdog
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2010
                  • 4

                  #9
                  Re: ak 47 autoflower rare topjes.

                  al lees je goed gaat het niet over reveggen QnQ. deze vraag heb ik ook niet gesteld.

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: ak 47 autoflower rare topjes.

                    Als ik je wat mag adviseren chosdog zouw ik niewe zaden in de kiem leggen.
                    meer als dit word het niet meer helaas

                    Comment

                    • Ghostdog
                      Zaadje
                      Nieuw Lid
                      • Jun 2010
                      • 4

                      #11
                      Re: ak 47 autoflower rare topjes.

                      ik heb deze plant maar aan een vriend gegeven weet niet wat ik er mee moet.

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: ak 47 autoflower rare topjes.

                        Reveggen of gewoon verkapte bloei door te hoge stikstofwaarde in de grond. Of strekking door het licht (of gebrek daaraan).
                        Ditsoort fluffy zooi heb ik ook meegemaakt, maar planten in de potten deden dat niet. Die kregen meer P-korrelvoeding.
                        Ik heb zo ooit een plant laten gaan, maar die kwam niet terug in de groei. Wel waren de topjes wat meer gevuld, maar ook toprot deed gauw de kop op. Toch, na 4 maanden bloei geen revegging kunnen bevestigen. Een gemiddelde reveg maakt toch na een week of 3 nieuwe scheuten aan.

                        Ik wil ook slechte genetica niet uitsluiten. De blueberry autofem van Growers Choice bloeide vorig jaar op gelijkende wijze, en dit jaar ook. Meteen in de kliko gedaan.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        Bezig...