Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjaganjaa
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 49

    #16
    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

    Hier een foto update van mn plantjes! Naar mijn mening zien ze er goed uit..
    Attached Files

    Comment

    • Sjakiesmoker
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 6

      #17
      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

      Ok dan. Hoe lang heb je ze nu al ?
      heb zelf ook een autoflower maar die gaan naar mijn idee niet echt hard

      Comment

      • Ganjaganjaa
        Senior Stoner
        Member
        • Jul 2014
        • 49

        #18
        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

        Uhmm ik heb ze nou 3 a 4 weken staan zoiets. Gwn goed licht buiten zetten bijv.. en zo nu en dan beetje water geven.

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #19
          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

          Die planten van jouw moeten nu per direct in een 11 liter pot elk.
          en buiten laten ook savonds,

          en houw die planten in de bloei uit de regen!!!

          een autflower is zowiezo al heel erg gevoelig voor meeldauw en rot.
          de groei kan dat allemaal best in de regen staan, maar eenmaal de bloem erin,houwd die planten droog!!!

          Comment

          • Sjakiesmoker
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 6

            #20
            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

            Ok die van mij gaan nu de 3de week in
            Ik heb 1 in een 15 liter bak en 2 in een 40 liter heb ze continu buiten staan komt ook geen regen bij.
            Om de dag eenliter water rondomheen zodra de bovenkant droog begint te worden dan besproei ik het met wat water natuurlijk.
            Bij 1 zie ik witte vlekjes op het blad.
            Mja is voor mij de eerste keer dus.

            We should see
            Last edited by Sjakiesmoker; 17 July 2014, 23:29.

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #21
              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

              sjaakie witte vlekjes (poederachtig)?
              zoja begin maar meteen met bestrijden tegen meeldauw

              staff

              Comment

              • Ganjaganjaa
                Senior Stoner
                Member
                • Jul 2014
                • 49

                #22
                Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                Hallo mensen..ik heb ze nu net overgepot in 8 liter potten. Toen ik ze overpootte gingen ze een beetje hangen. Ik neem aan dat ze automatisch weer aansterken? :p Beetje water gegeven en weer lekker buiten gezet.

                Groeten Angelo

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #23
                  Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                  Als dat meeldauw is nu behandelen...

                  Comment

                  • Sjakiesmoker
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2014
                    • 6

                    #24
                    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                    Dat hangen kan opzich..... na een nachtje slapen zul je vast zien dat ze wat aangesterkt zijn....


                    En even antwoord over meeldauw.... denk niet dat het is.... het zat echt ingevreten op het blad het is nu wel 6 dagen geleden dat ik het heb geconstateerd... er zijn dus nu nieuwe bladeren bijgekomen, maar er is niets meer van te zien alleen aan de onderste blaadjes waar ik het had geconstateerd.

                    Doe btw deze forum via me tel dus kan helaas geen foto's uploaden

                    Denk ook dat dit geen probleem zal worden... zo wel wat raden jullie aan?
                    Kweek volledig biologisch vanwege mezelf en partner die chronisch ziek is

                    Sjakiesmoker

                    Comment

                    • rmstoppie
                      Zaadje
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2013
                      • 1

                      #25
                      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                      dat witte vlekje zal wel meeldauw wezen. tip klein beetje melk bij je water doen en

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #26
                        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                        Of verbrand water druppeltje op je blad geeft ook een witvlekje
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Ganjaganjaa
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jul 2014
                          • 49

                          #27
                          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                          Goedendag mensen,

                          hier weer een foto-update van mijn dames. Ik vind ze er geod uit zien behalve die in die blauwe bak gaat wel heel rustig aan. Kan dat normaal zijn of? Ik hoor het graag van jullie.

                          Groeten, Angelo


                          IMAG0078.jpgIMAG0077.jpgIMAG0076.jpg

                          Comment

                          • Ganjaganjaa
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2014
                            • 49

                            #28
                            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                            Nog ff een update..volgens mij is er al 1 beginnen met bloeien of zie ik dat verkeerd?
                            Ik hoor het graag.


                            IMAG0082.jpg

                            Comment

                            • Ganjaganjaa
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jul 2014
                              • 49

                              #29
                              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                              Krijg ik nog antwoord op mijn vragen of? Dacht dat dit een forum was :p. Ken beter tegen mijn plantjes lullen

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #30
                                Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                                Lul dan nog maar even tegen je Plantje Ja ze is begonnen met de bloei oja haal da dom rietje weg
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...