Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjaganjaa
    Senior Stoner
    Member
    • Jul 2014
    • 49

    #1

    Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

    Korting op 420shop
    Een hele goedenavond mensen,

    ik heb een vraagje. Ik heb 3 weken terug autoflowers gehaald 3 stuks van kera crazy bud. Heb ze ontkiemd en gepoot, gaat allemaal goed. Maar nu is mijn vraag ik heb ze sinds vandaag buiten gezet, maar als het gaat regenen ofzo is dat dan erg? En hoeveel water hebben ze nodig? Foto`s plaats ik erbij.


    Alvast bedanky!
    Attached Files
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

    Plantjes smelten in de regen.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

      hoeveel bomen zie jij in het bos verzuipen?
      wietplant is onkruid dus die kan wel tegen 'n stootje
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

        Jaman, ik haal de appelboom ook altijd binnen.
        En de viooltjes.
        En de aardappels.

        tis een drukke maar gezellige boel als het regent, al die plantjes die elkaar weer eens zien. tis net een reünie eigenlijk.

        Ze hebben weinig water nodig in het begin.
        Buiten hoef je eigenlijk alleen water te geven als het een paar dagen zonnig is.
        Als je luchtige grond hebt, en veel gaten onderin die potten dan kun je ze best in de regen laten staan.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • angel777
          Cronic Grower
          • Mar 2010
          • 3409

          #5
          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

          wat dacht je van die 3 kersenbomen die ik steeds naar binnen moet slepen!
          en vaak is de bui maar van korte duur en kan ik ze weer terug naar buiten slepen!
          ik heb er 'n dagtaak aan vaak in ieder geval
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          • Ganjaganjaa
            Senior Stoner
            Member
            • Jul 2014
            • 49

            #6
            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

            Hahah okeoke dus dat is duidelijk;p beter ff navragen voor ze verpest worden toch;d. In iedergeval bedankt (y)

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #7
              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

              in de bloei is 1 ander verhaal,
              zorg dan dat ze droog staan met regen verwachtingen

              je wilt echt geen bloeiende plant in de regen hebben staan

              Comment

              • batmeid
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 1317

                #8
                Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                Grote gaten dikke laag kleikorrels en gewoon onder de douche van moeder aarde! Ook als ze bloeien wel ff weer in de gaten houden zodat je één week zon heb voor de oogst dan zijn je toppen wel weer droog.
                sigpic it is just a flower

                Comment

                • Bosrand
                  Wicked Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jan 2014
                  • 218

                  #9
                  Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                  Dat is weer een top advies.
                  Een beetje goede top wil je echt niet onder moeder aarde's douche hebben rond de laatste weken, risico dat je er daardoor rot in gaat krijgen is erg groot.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                    Dus een wietplant kan niet in de volle grond, als je die met een buitje binnen moet zetten elke keer..
                    Anders blijf je graven.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                      jawel maar dan moet je elke dag de hele grond water geven
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      • Bosrand
                        Wicked Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jan 2014
                        • 218

                        #12
                        Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                        Wat is het probleem van een afdakje erboven maken?
                        Als je buiten dikke toppen hebt wil je die niet in de regen hebben aan het eind.
                        Als je advies geeft van 1 week zon voor de oogst dan zijn je toppen wel weer droog, jullie liever dan ik.
                        Je toppen zullen vast weer opdrogen, maar de kans dat er rot in komt op die manier is wel erg groot.

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                          Wat is het probleem van een afdakje erboven maken?
                          Uhm...dat je ook het licht tegenhoudt ?

                          Mijn punt was eigenlijk als je een goeie buitensoort hebt dat die gewoon in de regen kan staan.
                          Als je compacte toppen hebt, dan is die minder geschikt voor buiten in ons klimaat.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Ganjaganjaa
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jul 2014
                            • 49

                            #14
                            Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                            bedankt voor alle adviesen! Ze groeien goed. Zal vandeweek wel ff een foto update doen!

                            Comment

                            • Sjakiesmoker
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Jul 2014
                              • 6

                              #15
                              Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

                              Ben benieuw (foto's)

                              Comment

                              Bezig...