Hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MrBeatnick
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 2

    #1

    Hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Mijn eerste post op dit forum als ook mijn allereerste kweek! Heb een royal ak autoflowertje van Royal Queen Seeds staan, ze leek me stilaan klaar om te oogsten maar toen ik haar eens goed bekeek zag ik op mijn bovenste top een "geopende" calyx om het zo zeggen... Mijn vraag is nu of dit is omdat ze geoogst moet worden of dat ik met een hermafrodiet zit? En wat nu?

    Alvast bedankt!

    Grtz

    RoyalAK.jpg
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Hermafrodiet?

    Je hoeft/moet niets te doen, maar dat is een herma ja! Kan door ouderdom komen, als ze te lang gebloeid hebben, of gewoon omdat RQS wel vaker herma's verkoopt. Wat de beste keus is, oogsten of laten staan, dat is aan jezelf. Maar dikke kans dat er wel wat zaad in komt als je het laat gaan. Maar dat zaad is niet te gebruiken, en niet te roken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: Hermafrodiet?

      Bananenboom.
      als je nog meer planten in bloei hebt staan gaat daar ook zaad in komen als je deze laat staan.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • MrBeatnick
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Jul 2014
        • 2

        #4
        Re: Hermafrodiet?

        Bedankt voor de antwoorden!Ik heb ze omgedaan, dat leek me het beste.

        Comment

        Bezig...