Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nooba
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 2

    #1

    Wietzaden: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

    Korting op 420shop
    Ik heb perongeluk 3 non-autoflower zaden gekocht
    Dit is de eerste keer dat ik ga groeien en ik wil buiten gaan groeien
    Ben ik te laat hiermee?
    Wat is het beste om nu te doen?
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

    Buiten is het al wat te laat ja. Volgend jaar ofwel een binnenkweekje
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • Ruben1980
      Chronic Stoner
      Lucky Member
      • May 2014
      • 191

      #3
      Re: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

      In de frigo leggen en wacht tot volgend jaar in mei
      Wihte widow

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

        Of ze gewoon zaaien. Een wijze les haal je er altijd wel uit. Reken op 5 gram per plant en dan zul je niet teleurgesteld zijn hoor! Is bijna hetzelfde als planten die direct op 12/12 gaan, en dat heeft soms best leuke opbrengsten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Blani
          Ultra Grower
          • Jun 2011
          • 2004

          #5
          Re: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

          Ik zou ze nog zaaien dit jaar. Non-autoflowers gaan pas bloeien in september, dus ze hebben nog bijna 2 maanden om voor te groeien.

          Comment

          • Nooba
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 2

            #6
            Re: Eerste keer, heb 3 non-autoflower zaden, wat kan ik het best doen?

            Heb besloten toch te wachten tot volgend jaar. Bedankt voor jullie hulp

            Comment

            Bezig...