Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: testertje rqs haze automatic

    denk dat hij dat wel bedoelde
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #32
      Re: testertje rqs haze automatic

      liters is nu ook weer overdreven,enkel drain tot het even begon te druppelen onderaan de pot,dit kan perfekt omdat bodem van men pot hydrokorrels zijn toegevoegd(zodat teveel aan zouten e.d weg te drainen),omdat ik even dacht teveel aan voeding
      zo wordt de ph waarde ook wat neutraler,over 2dagen voed ik terug weer bij...is dus zoals michevan zei,is het einde van de bloei in zicht,herfst komt in de plant
      grtz

      Comment


        #33
        Re: testertje rqs haze automatic

        Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
        Wat bedoel je met een drain geven?
        Toch niet een paar liters water doorheen gejaagt zodat het er vanonder met liters weer uitkwam?

        Comment


          #34
          Re: testertje rqs haze automatic

          Maar dan staan ze ook wat te nat wat eigenlijk ook weer niet goed is voor de plant. Ja maar als je dagelijks gedurende 2 a 3w enkel die 250ml water geeft is na een tijd de voeding in de grond opgebruikt jij spoelt de voeding er eigenlijk gewoon uit. Waarbij ze die voeding die er bij jou vanonder uitloopt niet opnemen.

          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #35
            Re: testertje rqs haze automatic

            Oorspronkelijk geplaatst door thugz View Post
            Maar dan staan ze ook wat te nat wat eigenlijk ook weer niet goed is voor de plant. Ja maar als je dagelijks gedurende 2 a 3w enkel die 250ml water geeft is na een tijd de voeding in de grond opgebruikt jij spoelt de voeding er eigenlijk gewoon uit. Waarbij ze die voeding die er bij jou vanonder uitloopt niet opnemen.

            Thugz
            Daarom dit een eenmalige drain was zo zijn alle opgehoopte zouten in de pot ed ineens weg,men wortelstels is zodanig mooi uitgebreid gegroeid,de pot daags nadien al weer droog stondnvdr heb nadien,ook wat bladvoeding bloei/pk gesproeid,raar maar waar,groen kwam wat terug in fan leaves bladeren,ook in bijna vergeelde/rot
            grtz
            Last edited by soulrebel; 26 September 2014, 23:46.

            Comment


              #36
              Re: testertje rqs haze automatic

              toppen Royal haze in volle actie





              Last edited by soulrebel; 27 September 2014, 16:15.

              Comment


                #37
                Re: testertje rqs haze automatic

                Royal haze dag 58,meet 95cm
                Royal haze and lowryder2 dag 26
                royal dwarf op de voorgrond,dag 38,meet 65cm
                lowryder2,meet 45cm + 15cm erbij tot vandaag:nu 60cm 29/9
                greets
                Last edited by soulrebel; 29 September 2014, 22:57.

                Comment


                  #38
                  Re: testertje rqs haze automatic



                  Royal dwarf dag dag 43


                  Royal haze dag 64


                  Lowryder 2 dag 34

                  Comment


                    #39
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Gaat wel lekker zo Soulrebel !
                    Op de 8e foto , in de thumbnail staat je plant wel erg nat zo te zien.
                    Beter iets te droog als iets te nat, heb hier erg in want dat gaat je je plant
                    groei, bloei en opbrengst kosten. En ik hou van rechtopstaande foto's
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #40
                      Last edited by soulrebel; 3 October 2014, 23:55.

                      Comment


                        #41
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Even tussentijdse update over mijn 3 vrouwtjes
                        De royal haze loopt op haar einde,ze staat nu een dag of 75 sinds ontkieming,ik vermoed ze tenminste nog 2 weken,maximum 3 weken uitbloeit,verschillende grote fanleaf bladeren,worden leeggezogen door de plant,de grootste explosie van de toppen hebben we gehad..wat me enorm opvalt,is dat ze heel veel kleinere toppen aanmaakt,en bijna geen hoofdtop(wel in volume)tov bv mijn royal dwarf die een redelijke hoofdtop ontwikkeld(18cm),ik heb alle topjes eens samengeteld,ik kom uit op 70tal,die stillekes keiharde toppen aan het worden zijn,wonderbaarlijk hoe van dag tot dag die topjes topjes ontwikkelen in de laatse weken van de bloei,geduld is idd een schone deugd bij het kweken van een plant ...
                        De royal dwarf staat nog geen 2maanden,maar is heel mooi aan het bloeien,ik vermoed nog een week of 3
                        Tot slot mijn lowryder2 die bloeit gelijkmatig als de royal dwarf enkel maakt ze veel minder blad aan dan de dwarf,ze staat nu een dag of 40 en is wel de snelste bloeier van alle drie,maar wel veel klein prut blaadjes onderaan de plant,die ik deskundig verwijdert heb vanmorgen...dit word een opdracht bij mijn volgende ronde,alle kleine prut blaadjes/takjes onderaan de plantjes,direkt snoeien in de groeiperiode...hierna geen even geen autoflowers,maar wel 6 zaadjes van Serious Seeds(bestaan maar in beperkte oplage,4000 pakjes dacht ik) die al klaarliggen
                        Binnenkort komen er nieuwe foto's eraan
                        cheers
                        Last edited by soulrebel; 17 October 2014, 14:22.

                        Comment


                          #42
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Heel veel calyxen ratio leaf,vertoont men royal haze maar bijna geen witte/bruine pistels te zien in de bloei,maar wat ik me afvraag,hoe weet je dan wanneer ze uitgebloeid is..heb dit zelf al opgezocht,een foto van liberty haze(torentjes calyxen op elkaar) trekt er het meest op..
                          Een onduidelijke foto ervan,beter gaat momenteel niet


                          Comment


                            #43
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Door naar de trichomen te kijken.
                            Aan de pistils kun je niet zien of het oogsttijd is.

                            Het ziet er raar uit trouwens..
                            Dat bruine/gele lijkt verbrandt ?
                            Ik denk dat er iets niet goed gegaan is afgelopen weken, of ligt dat aan de foto's..?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #44
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Heel veel calyxen ratio leaf,vertoont men royal haze maar bijna geen witte/bruine pistels te zien in de bloei,maar wat ik me afvraag,hoe weet je dan wanneer ze uitgebloeid is..heb dit zelf al opgezocht,een foto van liberty haze(torentjes calyxen op elkaar) trekt er het meest op..
                              Een onduidelijke foto ervan,beter gaat momenteel niet








                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Daarom ik me het afvroeg QNQ
                              Ik vond ze ook heel raar bloeien in de hoofdtop,alleen maar calyxen op elkaar,dat geel/bruin zit er al een tijdje in(calyxen die niet rijp zijn?) in,in het begin was zelfs gans de (hoofdtop),keiharde en geel/groene calyxen,je kan het vergelijken met onrijpe maiskolf,qua structuur
                              maar met de weken veranderde het,zijn daaruit wel calyxen torentjes uit gegroeid...de lamp staat op 10cm plus/min en het is tneon light
                              verry strange plantje,ik ga eens vooruit kijken,om toch via iemand,betere foto's te kunnen nemen,want er klopt inderdaad iets niet aan dat plantje,QNQ
                              grtz
                              Last edited by soulrebel; 27 October 2014, 12:19.

                              Comment


                                #45
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                ziet er idd beetje verbrand uit, maar met een beetje duidelijkere foto's en wat meer van een afstand krijgt men misschien ook een beter idee van hoe de hele plant eruit ziet i.p.v. alleen de hoofdbud. Dus ik zou idd wat betere foto's en uit meerdere perspectieven plaatsen.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                                Comment

                                Bezig...
                                X