Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: testertje rqs haze automatic

    royal dwarf dag 7 en royal haze automatic dag 27 en dit allebei op dcm zaai stekgrond...royal dwarf krijgt enkel rizhotonic mee via blad/bodem voeding,royal haze heeft gisteren voor de eerste maal bio nova super soil mix voeding gekregen via Blad/bodem...de royal haze autoflower heeft blijkbaar veel deugd gehad van de voeding,want 3 dagen later zie ik overal de pistels tevoorschijn schieten,wat een (wow)effect als je dit voor de eerste keer van zo dichtbij volgtde wonderen van moedertje natuur...foto's volgen...update time,tot nu toe zie ik 1O topjes onstaan,het bovenblad maakt 7 vingerige bladeren aan,en aan de stam zie ik tot jolijt overal pistels schieten,de top is nog aan het groeien/vormen..als ik dit allemaal bezie(jawel hoor,de plant krijgt mij soms op de knie om te speuren)wilt dit aangeven dat men plantje het super naar zen zin heeft...en dat allemaal op stekaarde,men vermoeden was juist...kan me wel voorstellen dat je bij niet autoflowers toch een stevig grondje moet hebben qua voeding,helaas zal dit maar voor volgend voorjaar zijn,liefst buiten dan nog...grtz
    Last edited by soulrebel; 1 September 2014, 13:24.

    Comment


      #17
      Re: testertje rqs haze automatic

      Betere foto's gaan even helaas niet

      Comment


        #18
        Re: testertje rqs haze automatic

        Was men royal dwarfke vergeten,plus min 11dagen jongde derde foto is het nieuwste lid van de familie,lowryder2 van Joint Doctor 4dagen jong
        Last edited by soulrebel; 3 September 2014, 11:35.

        Comment


          #19
          Re: testertje rqs haze automatic

          Daar de mooie bloei van de cannabis sativa..mooie plantjes RQS goe keus vm nice

          Comment


            #20
            Re: testertje rqs haze automatic

            Voor mij, als beginnend kweker, staat het er allemaal netjes bij
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Re: testertje rqs haze automatic

              Thanks Stemma,
              Ik ben dan nogal trots op men groene wijsheid,ontkiemen/groei periode onder de knie,ik volg ze ook voor de eerste maal van zo dichtbij mee,nice leuke hobby bij... heb ook nog mooie collectie fris liggen,zelfs 1tje X5 seeds van brand nieuw soortje
              Grtz

              Comment


                #22
                Re: testertje rqs haze automatic

                Lowryder2 dag8Royal dwarf dag15Royal Haze automatic dag 37 +-Royal Dwarf RQS nogmaals..alles loopt op wieltjesgrtz...
                Royal Haze auto
                Last edited by soulrebel; 8 September 2014, 16:49.

                Comment


                  #23
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  bloei haze automaticRoyal dwarf begint ook al goed omhoog te schieten

                  Comment


                    #24
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Hey Soulrebel,

                    Is je enter toets kapot? Het leest een stuk makkelijker als je voor en na de foto een enter plaatst i.m.h.o.

                    Succes verder!
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Hoi JD
                      Net ff gecheckt,met men enter toets alles ok...
                      Zal men foto's in het vervolg zo plaatsen,lijkt me idd handiger zo..
                      Thanks voor de tip..,
                      grtz

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Even tijd nemen om de bloei van men royal haze te delen,ondertussen is de groei er volledig uit,net gemeten 75cm op dag 42 ongeveer nu


                      grtz soul

                      Comment


                        #26
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Update time ivm verpotten van mijn royal dwarf ik was er nog net op tijd bij,bloei begint hier en daar kleine tekenen te geven in de vorm van pistels,gelukkig maar,staat in een 5 liter potje,maar niet volledig opgevuld,dus nood brak wet



                        voor de verpotting,mooi wortelstelsel,gelukkig was de bodem van pot opgevuld met Hydrokorrels,zodat er geen wortelschade was


                        Na de verpotting,net nog ff extra rhizotonic meegegeven,maar alles lijkt ok

                        grtz
                        Last edited by soulrebel; 13 September 2014, 20:37.

                        Comment


                          #27
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Iemand een idee hoe ik een stikstof probleem het best oplos
                          Na wat opzoek werk,'denk' ik dat ik een stikstof tekort heb bij men royal haze automatic,alle grote fan leaf bladeren worden licht geel en sterven geleidelijk af,of is dit gewoon normaal tegen het einde van de bloeiik ga de negende week in,sinds ontkiemen,de bloei gaat haar 5e week in,dus daarmee twijfel ik wat...
                          Het zijn enkel de grote bladeren,alle ander blad is mooi groen,iemand een idee wat er aan de hand is...
                          Grtz

                          Comment


                            #28
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Aan het echte einde van de bloei worden de bladeren inderdaad vaak geel, dat is normaal
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              #29
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              ah ok thanks mateik dacht ook al zoiets in die aard,maar dacht,ik ga toch even checken bij de meer ervaren kwekers hier
                              heb net even een drain gegeven,omdat ik even dacht te veel aan voeding,gelukkig niet dus,was de eerste maal ik drain gaf,dus kan niet zoveel kwaad denk ik,overmorgen terug wat voeding geven dan
                              bedankt voor je reactie,
                              cheers

                              Comment


                                #30
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Wat bedoel je met een drain geven?
                                Toch niet een paar liters water doorheen gejaagt zodat het er vanonder met liters weer uitkwam?
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X