testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #121
    Re: testertje rqs haze automatic

    Inderdaad,thanks Stemma,ik vindt zelfs tneon,ideaal om onder voor te groeien,o.a omdat je de lamp en kap op zo'n kleine 5cm kan houden tijdens de groei periode,blijven ze idd.laag gedrongen met korte internodes,maar bloeien niet,best onder een hps zonnetje dan
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Zien er goed uit, groei je je plantjes onder neon dat ze zo mooi laag staan ?
    Last edited by soulrebel; 2 December 2014, 21:36.

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #122
      Re: testertje rqs haze automatic

      Ben echt tevreden,mooie structuur qua opbouw,ik zie nu al het verschil in o.a de groei tov men vorige zaadjes,je ziet ze nu al op de 2e internode,dat ze negen vingerig blad aanmaakt,nice seeds die van Serious Seeds,binnenkort ga ik hun AK47 eens bestellen en dan ook nog seeds van fantaseeds,dankzij tip van Goudeerlijk,ik herkende al direct o.a hun Misty weedje,good oldschool soortje,die ik vroeger nog veel gerookt heb,ten tijde ik in Amsterdam rondhing
      Last edited by soulrebel; 4 December 2014, 17:24.

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #123
        Re: testertje rqs haze automatic

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #124
          Re: testertje rqs haze automatic

          Prachtig plantje, maar zie ik wat bruine vlekjes recht ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • soulrebel
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 1606

            #125
            Re: testertje rqs haze automatic

            I now Stemma'ke de groei zit er zodanig snel in,dat ze een bijna tegen de lamp aanzat gelukkig maar net op tijd opgemerkt,schade is gelukkig niet erg idd ik vindt ze veel mooier groeien,dan men vorige zaadjes,veel gelijkmatiger enzo

            Tot laters

            Cheers
            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Prachtig plantje, maar zie ik wat bruine vlekjes recht ?

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #126
              Re: testertje rqs haze automatic

              Upgrade van de potgrond
              DCM groenten en kruiden,lekker gezond staat erop ook met zeewierkalk erin,dus direct meegenomen 80l



              Cheers!

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #127
                Re: testertje rqs haze automatic

                Net in nieuwe pot 22l overgepoot
                Plantje is net 4weken jong

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #128
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Jeetje, wat een mooi plantje !

                  Hoe krijg jij dat voor elkaar ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #129
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Thanks Stemma'ke
                    Nou,veel aand8 en liefde en de eerste 4weken terug op zaai/stekgrond laten opgroeien,totaal niets van voeding gegeven,enkel rizothonic
                    Heb dat eens opgezocht en blijkt dat zaaistek/grond hier bij ons van DCM,dubbel aan voeding bevat tov lightmix bij jullie,zo kunnen de plantjes een mooi wortelstelsel aanmaakt,vooraleer ze in de bloei gaan,net overgepoot in DCM potgrond met 100dagen aan voeding,dus normaal gezien,ga ik nog weinig moeten bijvoeden uitgezonderd NPK booster
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                    Jeetje, wat een mooi plantje !

                    Hoe krijg jij dat voor elkaar ?

                    Comment

                    • steundheufd
                      Advanced Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Mar 2014
                      • 1234

                      #130
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      dat staat er lekker gezond en groen bij mate !
                      en zal ze denk ik wel leutig vinden die zeewierkalk en die grote pot , nog veel succes he soul .


                      Groeten Steundje

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #131
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Thanks mate

                        Cheers
                        Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd
                        dat staat er lekker gezond en groen bij mate !
                        en zal ze denk ik wel leutig vinden die zeewierkalk en die grote pot , nog veel succes he soul .


                        Groeten Steundje

                        Comment

                        • royalcheese1grow
                          Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2013
                          • 672

                          #132
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Plantje ziet er idd goed uit soulrebel .
                          welk soortje?

                          Grtz

                          Comment

                          • Ilikebigbuds
                            T.H.C. Master
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2014
                            • 549

                            #133
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Dat ziet er erg netjes uit soul, maar ik dacht dat je puur op zaai en stekgrond kweekte haha lekker zo door gaan man ziet er erg mooi groen uit!

                            Grtz Bigbuds
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #134
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Mooi hoor , ben benieuwd naar het verloop makker

                              Veel succes!

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #135
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Thanks 4 the support mannen,ik ben ook benieuwd mooie genen die serious seeds,ik vind ze heerlijk groeien blijft lekker laag ook,zesde internode al voorbij meet nu 16cm,tneon erboven,en een ventilatie upgrade gedaan
                                Ik dacht eerst aan toppen,maar omdat ze zo al laag blijft,heb ik maar beslist niet te doen,heb er te weinig ervaring voor
                                @bigbuds,enkel oa wiet doe ik puur autoflowers wel nog de volgende keer(heb er nog van dutch passion) op zaaigrond,maar deze femzaden best wel met goede voeding in de aarde opkweken

                                Cheers
                                Last edited by soulrebel; 17 December 2014, 09:13.

                                Comment

                                Bezig...