Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: testertje rqs haze automatic

    Is dat de website van mediwiet,die ik hier ergens heb zien passeren hier op JD als lid

    Comment


      Re: testertje rqs haze automatic

      Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
      Is dat de website van mediwiet,die ik hier ergens heb zien passeren hier op JD als lid
      is dat verkeerd? Ben een beginner dus alle ins en outs moet ik nog leren
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        Re: testertje rqs haze automatic

        Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
        is dat verkeerd? Ben een beginner dus alle ins en outs moet ik nog leren
        Was gericht aan mway mate veel s6 met het inlezen,info genoeg te vinden,heb je groene vingers,heb je streepje voor

        Comment


          Re: testertje rqs haze automatic

          Zou zo maar kunnen zal eens kijken of ik wat kan vinden.
          Als die ouwe hippie erachter zit zouden het wel eens de goede zaden kunnen zijn.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ja dat is van hun.

          Comment


            Re: testertje rqs haze automatic

            ? QUOTE=MWay;501072]Zou zo maar kunnen zal eens kijken of ik wat kan vinden.
            Als die ouwe hippie erachter zit zouden het wel eens de goede zaden kunnen zijn.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Ja dat is van hun.[/QUOTE]

            Okay thanks mate,ik ga die website eens aand8 bekijken met tijd
            Nog ff over citral,viel me net binnen,dat ik vroeger tijdje lang,citralskunk had als favo,heerlijk smaakje herinner ik me

            Comment


              Re: testertje rqs haze automatic

              De oldschool Citral is wel een zwaar rookie een lichte Zoete zwarte hash smaak.
              Ideaal soortje voor buiten 8 weken bloei.
              Maar door al die autoflowers zijn al die kort bloeiende strains in de vergetelheid geraakt.

              Comment


                Re: testertje rqs haze automatic

                Damnplantje staat sinds een dag of twee,serieus te verbranden,alle fanleaves worden langzaamaan bruin,en verdorren,sinds de overpotting naar potgrond met voeding,was ik maar beter bij mijn eerste ged8 gebleven alle andere bladeren blijven wel groen,met hier en daar een uitzondering,na wat opzoekwerk',want ik dacht eerst aan magnesium tekort,omdat het begon met roestige vlekken hier en daar,kwam ik erop,als alle fanleaves lastig hebben,je met overvoeding zit...tja laat ik lekker staan,we zien wel verder..
                Cheers &happy nieuwjaar iedereen

                Comment


                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Jij ook de beste wensen Soulrebel en dat we maar een mooi groen en gezond 2015 mogen beleven
                  Wel balen van je planten , was al bang voor overvoeding.
                  Hou het hier ook angstvallig in de gaten, maar heb al door dat hoe voller je bak staat hoe lastiger het is om alles goed te kunnen zien.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Thanks stemma maarja,gelukkig is het maar een plantje,wou weten wat ik nu te weten ben gekomen,dus de volgende gaan terug in zaai/stekgrond,maar dan met plagron bio supermix en wat wormenhumus onder vermengdnu sta ik voor voldongen feit,maar ik denk wel dat ze het gaat redden,want voor de rest ziet ze er goed gezond uit,blijft bloemvorming aanmaken,dus fingers crossed QUOTE=Stemma;501304]Jij ook de beste wensen Soulrebel en dat we maar een mooi groen en gezond 2015 mogen beleven
                    Wel balen van je planten , was al bang voor overvoeding.
                    Hou het hier ook angstvallig in de gaten, maar heb al door dat hoe voller je bak staat hoe lastiger het is om alles goed te kunnen zien.[/QUOTE]

                    Comment


                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Voorzichtig aan met het bijvoegen van plagron en wormenmest samen, in de plagron bio super mix zit ook al wormenmest in. Voor dat je het weet heb je een te zwaar 'bemeste' grond. De zaai- en stekgrond dieje gebruikte was ook al voorbemest toch ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Naar ik het goed begrijp,kan je geen overvoeding krijgen van wormenhumus uh ja,maar belange niet zoveel voeding als gewone potgrond Stemma,als ik een nieuwe zak binnen heb,zet ik een foto van de waarden die zaai/stekgrond bevat via via weet ik om 1liter van plagron biomix per 60 liter aarde toe te voegen is meer dan genoeg,heb deze tip eig.gekregen van een breeder,die me vertelde,je zo veel meer controle hebt over de voeding als je zaai/stekgrond gebruikt (als je nat.niet aan allmix of batmix geraakt)...enfin we zien wel verder,de rest die ik nog staan heb van groGroenten&kruiden potgrond,ga ik 50procent cocos toevoegen =Stemma;501310]Voorzichtig aan met het bijvoegen van plagron en wormenmest samen, in de plagron bio super mix zit ook al wormenmest in. Voor dat je het weet heb je een te zwaar 'bemeste' grond. De zaai- en stekgrond dieje gebruikte was ook al voorbemest toch ?[/QUOTE]

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        De knoop is doorgehakt,ga batmix van plagron,aan huis laten leveren,150liter=28 euros verzendkosten beter zo dan blijven aanmodderen

                        Comment


                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Net ff LST toegepast op men plantje(fourway methode) gemakkelijk soortje,die soepel meebuigt, gisteren een fanblad of drie en wat ander verdort blad weggenomen,ze oogt direct beter,op alle nodes zie ik bloeihaartjes voorzichtjes piepen als toemaatje,heb ik nog 2 lowryders ontkiemt ik denk wel,dat ik toch een kweektentje ga moeten kopen,wegens plaatsgebrek en lichtdicht te kunnen kweken nieuwe pc is dan pas voor volgende zomer,vind ik heel jammer,want had een kweekverslag belooft,aan Thomas van Serious seeds,achja,roeien met de riemen die we hebben he,heb wel een zwak voor hun,een breeder die zich enkel en all1 bezighoud met breeden,en niet met allerhande sociale media of wereldreisjes met een ganse ploeg gaan maken,op de klanten hun kosten totaal nutteloos,ik heb ze liever incognito,zonder al te veel tralala en show
                          Cheers
                          Last edited by soulrebel; 2 January 2015, 11:07.

                          Comment


                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Samsung tab style

                            Even tussentijds update,
                            Alles gaat terug zen gangetje,de serious happy plant,is er gelukkig aan het doorkomen,ik had ze paar dagen geleden,goede spoeling gegeven,wat ik opvoorhand,niet of nauwelijks heb gedaan,weer lesje bijgeleerd,volgende keer men potgrond een dag op voorhand goed nat zetten,zodat de voeding niet te direct aanslag pleegt op de wortels,die net uit voedingloos potaarde komt bij het overpotten
                            Ze staat al sinds half november te groeien,eens men hps setje binnen is,zet ik ze in bloei,ik heb een 2e voorgroeihokje gemaakt,vvor de autoflowers,nl 2x lowryder2,1x ak auto van RQS en 2x roal haze,de laatste 2 ga ik een experiment op toepassen,ga ze nl toppen,omdat ze sowieso hoog worden en langere bloeitijd hebben,de LR2 nat.niet
                            Dit voorjaar,ga ik dan 6x autoextreme van dutch passion proberen,als je leest,een kilo de plant in ideale omstandigheden natuurlijk
                            Nog 2 pics van de jongelingen LR2





                            Cheers
                            Last edited by soulrebel; 5 January 2015, 13:45.

                            Comment


                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Met al je mooie plannen blijf je mijn aandacht houden...
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Ik hou je ook in de gaten hoor miss Stemma
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                                Met al je mooie plannen blijf je mijn aandacht houden...

                                Comment

                                Bezig...
                                X