testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #331
    Re: testertje rqs haze automatic

    Hij kan Max 2a schakelen
    Hps kan dus niet
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #332
      Re: testertje rqs haze automatic

      ok thanks voor de rapide info,d8 al zoiets in die aard ken wel teen en tander aansluiten van lampen draden,maar kben g1 pro bij deze dan toch maar investeren in een davin relaiskast

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #333
        Re: testertje rqs haze automatic

        Hello world 3x ice female seeds

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Lr2 ak47

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Test geslaagd,zaadje wat dieper geplaatst zoals gewoonlijk,alle zaadhoesjes zijn mooi achtergebleven,onder de grond
        Zaden zijn van http://femaleseeds.nl 3x ice,ontkiemd in 24u,nachtje later,steken ze hun kopje boven grond

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #334
          Re: testertje rqs haze automatic

          Helaas eentje verloren gegaan,zaadje kwam zonder helmpje naar boven,maar het vliesje zat zodanig stevig rond de lobblaadjes vast,ik het al wist op voorhand onmogelijk om eventueel los te maken met iets nou ff verder aan de koffie

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #335
            Re: testertje rqs haze automatic

            Jammer....
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #336
              Re: testertje rqs haze automatic

              .....maar helaas achja ik kan nu direct een aangetekend brief gaan schrijven,om een nieuw zaadje te eisen,maar dat doen we dan maar niet is het tweede zaadje sinds een jaar ontkiemen,dat slecht is gegaan na het ontkiemen,tja mother nature
              Last edited by soulrebel; 23 February 2015, 00:46.

              Comment

              • AudioSystemRolla
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 1709

                #337
                Re: testertje rqs haze automatic

                kan gebeuren he
                zou het pas erg vinden als het een duur zaadje betrof
                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #338
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Das ook waar Audio,daarom ik al 100/100 zeker weet,dat ik nooit of te nimmer 'dure zaden'zal aankopen,stel je voor zeg... maximum rond de 10 euro,mstal 5a6euro

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  wss moeilijk te zien,er zit een paars bladje in vorming erbij,nice

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #339
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    are you serious its a fine monday

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #340
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Zo de happiness heeft het erg naar haar zin,
                      ze maakt royaal vingers aan

                      Je moet me even helpen met de 2e foto, mijn eerste gedachte was een joint in de grond, maar het zal wel heel iets anders zijn
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #341
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        stemma neen,die ligt in de asbak ze beginnen idd te bloeien als kolen vandaag beetje te laat lights out bij serious,maar ze kan tegen dergelijke harde stoten van mij pr8chtig om te zien wat een spektakel,stabiel enzow ze zeiden testzaadjes,dus ik test erop los nou nog even 2 fotos van de ice zaadjes van female...

                        ice ice baby

                        cheers tot laters

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Last edited by soulrebel; 23 February 2015, 15:24.

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #342
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Even tussendoor update van de drie autoflowers
                          De 2lowryders staan pr8ig in bloei,ik vermoed min.nog een week of 2,kunnen ze wat lekker verder aandikken
                          De royal auto ak47,humm raar plantje toch,de bloei verloopt heeeel langzaam tov de 2lr'ders,ze staan nochtans allemaal evenlang,vooall de thc /trichomes productie valt tegen,weinig thc merkbaar mss nog wat tijd geven,dan zien we wel eind deze week komt de sd micro adapter binnen,kunnen we dan weer deftige pica's nemen e.d

                          Cheers y'all c.u

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #343
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Lr2

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #344
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Wat gek van de royal auto ak .

                              De LR2 is echt een mooie plant. Ben benieuwd naar de deftige pica's die gaan komen
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #345
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Vind ik ook Stemma wat een verschil tov het vorig lr plantje en nogal geluk,voordat de growsjopwet ingaat,ik al men matriaal (bijna)heb
                                even terzijde,ik sta versteld,dat de worteltjes doorheen de turfpotjes groeien ik had dit niet verw8,zosnel na 2dagen,dat ik ze maar vlug(zonder turfpotjes)in hun defenitieve voeten van 7,5 liters heb gezet met turfpot enal erin,vertrouw ik niet,want is dit goed voor wortelstelsel kweetni...de royal ak bloeit wat trager wss zal wat geduld moeten hebben,al de rest lijkt ok

                                Cheers tot later
                                Last edited by soulrebel; 25 February 2015, 15:04.

                                Comment

                                Bezig...