Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scrog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    scrog

    Korting op 420shop
    Waneer kan ik het best beginnen met een scrog systeem
    Is dat in de groei periode of kan ik nu de planten die 2 dagen geleden in de bloei periode zijn gekomen
    ook nog beginnen met een scrog systeem.
    Ik hoor graag van jullie gr tom

    #2

    Comment


      #3
      Re: scrog

      Scrogg doe je zo.

      Bij een:
      Indica dominante soort. Net 2/3 vol en dan in bloei.

      Sativa dominante. Vanaf dat het aan het net komt op 12/12

      Scroggen gaat niet meer als de planten al in bloei zijn.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: scrog

        thanx voor de andwoorden
        maar gelt dat ook met autoflowers

        gr tom

        Comment


          #5
          Re: scrog

          Een autoflower kan je niet scroggen omdat je geen controle hebt over de bloei.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: scrog

            Een autoflower kun je prima scroggen. Het is niks anders dan de takken onder een netje door duwen. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Vanaf wanneer je bloei ziet gewoon lekker gaan zitten buigen. Het is echt geen hogere natuurkunde hoor!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: scrog

              Het kan uiteraard wel, maar het lijkt me, vanwege de reden die thugz noemt, wel lastiger toch?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: scrog

                ik heb vrij grote planten voor een dwarf soort en nu heb ik er net het gaas boven gemaakt om te scroggen maar er zit nu zoveel ruimte tussen de planten dat ik er aan zit te denken om er maar een tweede lamp van 400watt boven te hangennu is de vraag is dit wijsheid omdat ze net in de bloei komen of moet ik de enkele lamp gewoon wat hoger hangen zodat ze alle twee van 1 keer 400 watt moeten genieten ik had namelijk gedacht hoe licht hoe meer opbrengst of het moet al te laat zijn voor een tweede lamp ik hoor het van jullie gr tom

                Comment


                  #9
                  Re: scrog

                  Of je een autoflower kunt scroggen? Dat ligt er aan wat je onder scroggen verstaat. Je kunt auto's beter niet een of twee keer toppen om je scrognet vol te laten groeien met zijscheuten, want dan ben je je hoofdtop kwijt.
                  Wat ik wel gedaan heb, is auto's na een centimeter of 15 hoogte groei horizontaal uitbuigen en vastmaken aan een scrognet. In de oksels van de noden vormden zich verticale (kleine) bloemtoppen en de hoofdtop groeide na verloop van tijd ook verticaal naar het licht toe.

                  Ik had destijds met een hoogteprobleem te maken, vandaar de gekozen noodoplossing.
                  [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                  mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                  Comment


                    #10
                    Re: scrog

                    mooie informatie hier

                    Comment


                      #11
                      Re: scrog

                      mooie discussie maar ik vroeg ook of ik het bij 1 lamp zou laten of dat ik er een 2e lamp bij zou hangen
                      gr tom

                      Comment


                        #12
                        Re: scrog

                        Als je je klimaat kunt handhaven met 2 lampen waarom niet dan? Je planten hebben licht nodig dus hoe meer ze ervan hebben hoe beter.

                        Comment


                          #13
                          Re: scrog

                          oke thanx shiva

                          Comment

                          Bezig...
                          X