Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeien

    Korting op 420shop
    Op de site van wietzaadjes.nl staat dat de bloeitijd van mijn planten 8 tot 9 weken duurt en dat de oogsttijd half oktober is. Hoe kan het dan dat ik nog geen toppen zie? Gr fritscannabis

    #2
    Re: Bloeien

    Bloei is nog niet begonnen, iig bij mij nog niet. Als het start moet je er die weken bij tellen dan heb je ongeveer de eindtijd.


    -Niemand is slim genoeg om zijn eigen domheid te bevatten-

    Comment


      #3
      Re: Bloeien

      Reken maar op eindtijd +2-4 weken. Dan zit je op de werkelijke eindtijd. Dat geld voor iedere zadenverkoper trouwens.
      Als je effe vermeld had welke soort plant je hebt en alles, dan konden we misschien helpen gokken wanneer ze klaar zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Bloeien

        Gelukkig. Heb zelf dit jaar voor het eerst een plant en was al bang dat het te laat zou zijn voor de bloei.

        Comment


          #5
          Re: Bloeien

          Met dit weer kun je beter op 12+ weken rekenen idd. Sativa soortjes kan makkelijk wel zo''n 16weken duren. En let wel: daarmee wordt alleen de bloei periode bedoeld. Daar komt dus nog een x aantal weken groei bij.
          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment


            #6
            Re: Bloeien

            Jij ziet geen toppen, ik zie geen plant.

            Hoe het kan ?
            I dunno man, heb je ze net gezaaid ?
            Staan ze in de zandbak ?
            Heb je ze wel 24/7 buiten staan ?

            De oogstperiode die zaadmakers opgeven aan de verkopers is meestal BS of in een land met een klimaat zoals we hier niet hebben.
            Die bloeitijd van 8-9 weken kan wel kloppen.
            Dus je wacht tot je bloei ziet, en vanaf dat moment (minimaal) nog 8-9 weken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Bloeien

              White widdow en super lemon haze. Ongeveer 6 maandjes oud en ze staan 24/7 buiten in potten.

              (hier zijn ze nog wat jonger)

              Comment

              Bezig...
              X