Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow en Critical buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White widow en Critical buiten

    Korting op 420shop
    Ik heb hier een paar fotootjes van de soorten White-Widow en Critical buiten dit is mijn eerste jaar en ik vraag mij af of de planten gezond zijn en dik genoeg zijn om de top te houden zonder dat de plant breekt , of zal de stam in de groei bloeien?, en als laatste ik gebruik deze voeding voor mijn planten canna terra flores en canna terra vega eentje voor de groei en een voeding voor de bloei.
    Attached Files

    #2
    Re: White widow en Critical buiten

    Zien er gezond uit, niet zo groot maar dan weet je dat je volgend jaar eerder moet beginnen
    Ligt aan het soortje maar sommige groeien nog wel een flink stuk door tijdens de bloei.

    Geen ervaring met jouw soortjes

    Comment


      #3
      Re: White widow en Critical buiten

      De meeste planten die buiten gekweekt worden zijn sterk genoeg om hun eigen gewicht te dragen. Tenzij je ze zwak gehouden hebt door ondersteuning. Het is hetzelfde als met mensen; als je twee jaar in bed blijft liggen, dan kun je daarna niet meer lopen omdat je spieren niet ontwikkeld zijn. Een plant die flink wat wind te verduren heeft gehad, past zijn wortels en stam daarop aan. Die worden dan houtiger en steviger. Maar als ze dat nooit gehad hebben, dan blijft het slappe hap.

      Je planten zien er verder prima gezond uit. Iets groter potje mag wel. Maar dat is niet nodig om het tot een goed eind te brengen hoor.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X