tijd genoeg

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • highflyin
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 344

    #1

    tijd genoeg

    Korting op 420shop
    Hey JDers,

    mijn planten staan sinds gister in bloei maar ik had in de planning om ze half oktober te oogsten misschien iets later, hebben de toppen aan een maand wel genoeg om te groeien vraag ik me dan af.
    Alvast bedankt jongens.
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: tijd genoeg

    Nope, planten doen lekker wat ze zelf willen.

    Wiet van 4 weken oud werkt ook niet, dus afbloeien of anders minimaal 6,5 week wachten.

    Comment

    • highflyin
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 344

      #3
      Re: tijd genoeg

      aah okee dankje maar na oktober is er toch heel veel kans op toprot?

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: tijd genoeg

        ja dat ook

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: tijd genoeg

          En meer kans op vorstschade, en meeldauw. Niet te vergeten natuurlijk.
          Brandt anders effe een kaarsje met ons mee voor geen wintertemperaturen deze winter. Het mag een broeikasonvriendelijke kaars zijn, trouwens.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...