Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginners vragen met betrekking tot voeding, aarde.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginners vragen met betrekking tot voeding, aarde.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Dit jaar voor het eerst mijn eigen kweek op potten, op een balkon vanaf 12 uur smiddags tot zonsondergang de zon. Snachts staan ze binnen in een kamer verduisterd. Deze kamer heeft in de ochtend zon tot 12 uur smiddags. Voorheen liet ik de 2 kleinste buiten staan maar met de lantaarnpaal paar meter verderop was dat geen goed plan.
    Gear:

    3x master kush 1x durban poison
    4x 11 liter pot zwart met gaten vierkant
    batmix
    atami bloomstimulator met doseerspuitje
    ik geef 1 liter water per plant, de voeding is 1 ml op 1 liter water nooit meer als 1,5 ml gegeven vaak minder(1ml).

    Ik gaf in de groei wel eens te veel water denk ik, had ook blad problemen(bruine vlekjes, geel). Verders wel tevreden groeiden hard. Toen ging ik toppen maand voor bloei en een week voor de bloei ongeveer. Ik wilde ze laag houden ivm met balkon. Enigzins gelollipopped, aantal keer gedieft in de groei en bloei. Resultaat is prachtige compacte knotsjes met veel thc en een lekkere geur! Vorige week een tak geknipt die had schimmel op de stam zwart met roze plek, tak maar geknipt en gedroogd en gerookt. Is eigenlijk niet veel mis mee! De master kush planten zuigen veel blad leeg ze ogen licht groen met dan ineens allemaal leeggezogen bladeren ondanks dat de aarde nooit echt was uitgedroogd. Heb veel geplukt de laatste weken.

    -De 2 kleinste mk's ben ik begonnen met spoelen ik heb gisteren hen allebei 4 liter spa blauw gegeven. Hoe lang moet ik hiermee doorgaan? Is het eigenlijk wel nodig de ongespoelde weed smaakte prima tevens is de voeding 100% plantaardig en de batmix zou uitgeput moeten zijn qua mest.
    -Wat is jullie ervaring met spoelen op batmix of iets dergelijks?

    Alvast bedankt! Voor de liefhebber zal ik er wat pics bij doen

    And remember, Always keep one rolled
    Last edited by TommyThc; 3 October 2014, 18:47.

    #2
    Re: Beginners vragen met betrekking tot voeding, aarde.

    Ik spoel nooit, bevalt prima. Geen scherpe smaak of keelklachten. Anderen vinden het heel belangrijk. Gewoon niet te lang voeden in de bloei werkt bij mij prima.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Beginners vragen met betrekking tot voeding, aarde.

      Bedankt voor je antwoord LR2! Ik ben best ongeduldig geworden Hoe lang ging je door met geven van water zonder voeding?. 2 planten staan nu op 1 spoelbeurt en zojuist weer water (ph6).

      Comment


        #4
        Re: Beginners vragen met betrekking tot voeding, aarde.

        Spoelen = water geven zonder voeding.

        Spoelen not-equal-sign.png er een tsunami van water doorheen gooien en proberen de plant te verdrinken.


        10-14 dagen water geven zonder voeding = spoelen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X