Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste x guerillia kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste x guerillia kweken

    Oorspronkelijk geplaatst door blownmelln View Post
    Geloof me het is behoorlijk ver van de reguliere vaarroute waar al bijna niemand vaart en de weg ernaar naartoe lijkt helemaal vol te zitten met waterplanten ook niet aantrekkelijk, verder hebben we hier geen boswachter die t watergebied in de gaten houdt, nogmaals ik woon in the middle of Noware en dat gebied al helemaal. bedankt voor alle tips ik zal nog even kijken welke ik allemaal ga uitvoeren maar daar is dit topic voor , voorvoorgroeien zou in principe wel kunnen ik heb een tl lamp van dr gamma koud wit met 36 watt
    zou ik hiermee kunnen voorgroeien ?
    Ik heb er drie van 36 watt -twee koelwit en 1 warm-wit......gaat prima!

    Comment


      #17
      Re: eerste x guerillia kweken

      Ik zou rond half mei ontkiemen en moment ze door het stekken grond komen buiten zetten kleine potjes zoals MWay zegt ( voorgroeien ) en na 15 a 20 cm verplant ze in volle grond .
      zo heb ik ook mijn vorige plantjes gedaan zonder lampen
      Lampen heb je niet nodig rond deze periode .
      Last edited by Ruben1980; 30 December 2014, 08:41.
      Wihte widow

      Comment


        #18
        Re: eerste x guerillia kweken

        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1980 View Post
        Ik zou rond half mei ontkiemen en moment ze door het stekken grond komen buiten zetten kleine potjes zoals MWay zegt ( voorgroeien ) en na 15 a 20 cm verplant ze in volle grond .
        zo heb ik ook mijn vorige plantjes gedaan zonder lampen
        Lampen heb je niet nodig rond deze periode .
        juni is idd netjes op-tijd om ze buiten in de volle grond te zetten.......

        Comment


          #19
          Re: eerste x guerillia kweken

          Voorgroeien is een must, en de ervaring tussen watten is bij mij beter dan in een glas water of gelijk in de aarde...

          maar denk dat de omgevingstemperaturen hier ook zeker in meespelen met de daarbij behorende luchtvochtigheid.

          En het voordeel is je hebt gezien dat ie kiemt en dat zie je in de aarde niet.

          Comment


            #20
            Re: eerste x guerillia kweken

            Ja ik begrijp dat je met een hele zak aan regulier zaad direct in de aarde zaait, maar als je maar een paar zaden hebt zoals in dit geval is watten gewoonweg beter dan water of aarde (eigen ondervinding)

            Comment

            Bezig...
            X