eerste x guerillia kweken
Collapse
X
-
Re: eerste x guerillia kweken
Ik zou rond half mei ontkiemen en moment ze door het stekken grond komen buiten zetten kleine potjes zoals MWay zegt ( voorgroeien ) en na 15 a 20 cm verplant ze in volle grond .
zo heb ik ook mijn vorige plantjes gedaan zonder lampen
Lampen heb je niet nodig rond deze periode .Last edited by Ruben1980; 30 December 2014, 08:41.Wihte widowComment
-
Re: eerste x guerillia kweken
juni is idd netjes op-tijd om ze buiten in de volle grond te zetten.......Ik zou rond half mei ontkiemen en moment ze door het stekken grond komen buiten zetten kleine potjes zoals MWay zegt ( voorgroeien ) en na 15 a 20 cm verplant ze in volle grond .
zo heb ik ook mijn vorige plantjes gedaan zonder lampen
Lampen heb je niet nodig rond deze periode .Comment
-
Re: eerste x guerillia kweken
Voorgroeien is een must, en de ervaring tussen watten is bij mij beter dan in een glas water of gelijk in de aarde...
maar denk dat de omgevingstemperaturen hier ook zeker in meespelen met de daarbij behorende luchtvochtigheid.
En het voordeel is je hebt gezien dat ie kiemt en dat zie je in de aarde niet.Comment



Comment