Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automazar the future of autoflowering?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Automazar the future of autoflowering?

    Korting op 420shop
    Automazar, een van de meest besproken "nieuwelingen" in de autoflower wereld, en direct een schot recht in de roos.
    Als ik denk aan de vooroordelen:
    - kleine obrengst
    - rot kapot buiten
    - fluffy, brol toppen
    - kleine plantjes
    - ...
    Dan hoor je ineens over een autoflower strain die +1m word, evenveel als een niet af opbrengt,
    Goed buiten groeit met topqualiteit toppen, die totaal niet onderdoen voor indoor soorten.
    Alle nadelen van af overboord direct hart en plaatsveroverend bij beginners en gevorderden.

    Maar hoe zit dit nu echt? Is die automazar nu echt de "beste" af momenteel of eerder een een paar geluks gevallen.
    Momenteel wel wat tegenvallend dat deze enkel fem. Te vinden is , dus zadenkweek is alvast niet mogelijk en de nogal "leuke" veel te dure prijs is ook niet echt een pluspunt.
    Kortom wat is jullie beeld van wondergeval automazar?

    #2
    Re: Automazar the future of autoflowering?

    Had je hier al gekeken ?
    Even naar beneden scrollen voor reviews

    http://en.seedfinder.eu/strain-info/...Dutch_Passion/
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Automazar the future of autoflowering?

      Ja daar staat ook 100% positieve reactie van mensen die er totaal positief verast door zijn.
      Ik vermoed dat dit dus weldegelijk de allerbeste AF is momenteel.
      Interessant :rolleyes:

      Comment


        #4
        Re: Automazar the future of autoflowering?

        Over 'mold' is men niet bepaald positief ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Automazar the future of autoflowering?

          Ja daar hebben de breeders wel een steek laten vallen.
          Toch zou ik deze soort zeker willen gebruiken volgend jaar,
          Maar qua prijs is dit natuurlijk niet mogelijk.
          Is er een mogelijkheid om van deze strain aan regulier i.p.v. Fem te komen,want tenzij wz die automazar op zijn huismerk zet zie ik niet direct iemand deze interessante strain kopen voor guerilla.

          Comment


            #6
            Re: Automazar the future of autoflowering?

            10euro voor een zaadje duur? als je er 2gram van haalt heb je je geld al terug.....
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Automazar the future of autoflowering?

              1 zaadje bij guerilla, dat loopt slecht af
              En bijna 100 euro voor amper 10 zaadjes :mad:
              Handje vol zaden kost me een fortuin.
              *** dat ze sommige strains zoals automazar enkel fem hebben

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Automazar the future of autoflowering?

                  Hmm
                  Automazar staat zeker op mijn lijst voor eens 1-3 zaadjes van te kopen en te testen want ik raak nu wel steeds meer geintreseerd in die strain.
                  Maar als meeldauw en rot zo een probleem vormen vrees ik dat het toch niet mijn favoriet gaat worden.
                  Wel interessantse af strain die ik tot nu toe de "verhalen" over las.

                  Comment


                    #10
                    Re: Automazar the future of autoflowering?

                    mijn mening: niet ieder zaadje word 'n grote boom
                    de breeders laten altijd hun mooiste resultaat zien als voorbeeld
                    de kleintjes die ze oogsten worden niet gefotografeerd want dat is niet uitnodigend om te zien
                    er zijn genoeg buitenplanten die NIET rot worden
                    maar als je niet bereid bent ervoor te betalen dan zul je weinig oogsten
                    zoals al gezegd word 10 euro per zaadje is niet duur.
                    als je 5 gram oogst is de hele schade al terug verdiend ( inclusief verzendkosten)

                    je oogst wat je zaait!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Automazar the future of autoflowering?

                      Automazar:
                      2012-09-16 16.24.28.jpgamnesia autoflower:
                      2012-09-07 12.18.39.jpg
                      - 40 gram per plant
                      - zelfde zaadshop
                      - zelfde prijs per zaadje, zelfs een kleiner potje. (3 euro per zaadje, 2 stuks per 9L)
                      Andere soort dan automazar. Maar deed het beter met minder aandacht/grond/water/etc. veel beter.

                      Voor een dubbeltje op de eerste rang kan dus zeker.
                      Kwestie van veel proberen en vooral niet gaan zitten miepen als je een tientje weggegooid hebt. Maar goed, mijn duurste zaad tot nu toe leverde nog geen 5 gram op. Die 30 euro steekt harder dan een tientje. Al helemaal omdat ik bij die tientje-zaak nog aan kan kloppen en ze mijn feedback aannemen. Resultaat; freebies. Die 30-euro-zaak wimpelde het af. Resultaat; 30 euro door de plee en meer kosten dan opbrengst. Had ik beter een paar kratten bier voor kunnen halen om naar te staren.

                      De goudbergen bestaan niet, maar parels kun je - als je goed en lang zoekt - nog steeds bijna gratis tussen het zand vinden. Ook al zegt de juwelier het tegendeel.
                      Last edited by LR2; 29 December 2014, 20:03. Reden: voor grinderke
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Automazar the future of autoflowering?

                        Uitleg lr2 ? Ben niet mee met je reactie
                        Wat is de bovenste,wat de onderste en wat kost er 3eu per zaadje (allemaal automazar?)

                        Comment


                          #13
                          Re: Automazar the future of autoflowering?

                          Ik begon al te denken dat het een reclamepraatje werd.
                          Ook omdat je in kweken-voor-beginners geplaatst hebt, het past beter in de soorten database.

                          Als je een autoflower optimaal wil kweken, zul je die ook in de optimale omstandigheden moeten hebben.
                          Dus, pas begin juni zaaien, want, 21 juni is de langste dag hier, en je wil optimaal licht.
                          Als je vroeg of laat in het jaar autoflowers zet, zul je niet het optimale eruit halen.
                          Dan kun je niet vergelijken met binnenkweek of met de foto's die verkopers plaatsen.

                          Kijk eens wat rond op het autoflower network forum bijvoorbeeld, dan gaat er een autoflowerwereld voor je open.

                          10 euro voor 'n zaadje vind ik best veel, als ik voor 22,50 ook 10 E$cob@r zaden heb.
                          Maarja, dat zijn wel de zaden zoals de natuur het bedoeld heeft, geen auto's en geen feminished dus. think.jpg
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X