Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke PH meter gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Welke PH meter gebruik jij?

    Ph meter aangekomen. Gebeurt ook niet dikwijls dat ik ergens de instructies voor nodig ga hebben.

    Comment


      #32
      Re: Welke PH meter gebruik jij?

      Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
      - haha ik weet het zal eens zien of hij hetzelfde plaatst
      Laag, blijft schommelen rond 1.8, de meter blijft niet stilstaan als ik hem in de terra flores steek. Geijkt, dan opnieuw de buffervloeistof gemeten en die stond op 4. Cola geeft 2.63 dus dat lijkt mij meer dan ok te zijn.
      Kraanwater 7,5 Regenwater toch nog 6.4. Zou iets lager moeten zijn. Kan afzuren met een paar druppels geconcentreerd citroensap.

      Comment


        #33
        Adwa ad100. Geen problemen mee gehad tot nu toe. Alleen het calibreren was een beetje gedoe.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        #34
        heb deze rond de €25 betaald op bol.com, komt met kalibratietest, redelijk acuraat voor de prijs.
        meet zowel temperatuur als de ph waarde in m'n dwc systeem.
        Attached Files

        Comment


          #35
          Adwa gebruik ik nu en ben daar zeer tevreden over

          Blue Lab vond ik niet nauwkeurig genoeg! Week een tiende punt af tussen meerdere metingen van dezelfde emmer water

          Milwaukee....LAAT MAAR

          Comment


          • WittiW
            WittiW commented
            Editing a comment
            Wat is er mis met milwaukee? Ik gebruik de apparaten niet op het moment, maar heb er 1 van ze

          • granddaddyHaze
            granddaddyHaze commented
            Editing a comment
            Weet niet of je die Gele PH meter van ze hebt maar zowel mijn buurman als ik ondervonden problemen omdat zowel zijn als mijn planten hermie's werden...toen zijn we gaan testen met beide meters welke beide andere waardes bleven aangeven van dezelfde emmer water, Ook als we beide testers hadden geijkt bleven ze verschillen in waardes....Toen zijn wij beide overgegaan op Adwa welke wel gewoon dezelfde waardes aangaven maar wederom weken die Milwaukee enorm af...Maar goed dit zijn enkel mijn bevindingen en wie weet waren beide meters een slechte productie run

          #36
          bluelab ec en ph combo

          Comment

          Bezig...
          X