Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende Kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende Kweker

    Korting op 420shop
    Ik heb een heleboel vragen, aangezien ik nog nooit heb gekweekt oftewel ik moet alles nog leren wie zou me hier uitleg over kunnen geven van A tot Z en vooral wat je nodig bent voor het maken van stekken.

    #2
    Re: Beginnende Kweker

    alles wat je maar wilt weten (van A tot Z) staat al tot in den treuren beschreven, dus eerst 2 maanden verslagen lezen is je hierbij aangeraden
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Beginnende Kweker

      Je eigen voorstellen in het daar voor bedoelde topic word gewaardeerd. Het is niet even kweken.. Deze hobby kost meer tijd dan een andere hobby. Het lezen van verslagen is toch wel het minste wat je kunt doen als beginner, er staan er echt meer dan voldoende.

      Dan kun je overwegen om een kweek verslag te maken en bij te houden, je zult zien dat je hulp zat krijgt.

      Comment


        #4
        Re: Beginnende Kweker

        A. Neem een scheut koffie.
        B. Koop wat reguliere zaden.
        C. Kweek die op tot flinke planten
        D. Ondertussen (dat duurt wel 3-10 weken) lees je lekker het forum door.
        E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, kun je dan zelf wel uitvogelen.
        Z. Klaar!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Beginnende Kweker

          Tja, maar welke koffie dan ?
          Nu zie ik nog veel meer vragen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X