Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vroege autoflower in de kas?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vroege autoflower in de kas?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: vroege autoflower in de kas?

    Voordat je een beetje een volwassen plant hebt, ben je ongeveer 3-4 werkuren (en 70 dagen) verder. Als je meer dan een tientje per uur verdient, dan loont het meer om naar de coffeeshop te fietsen en die tijd voor jezelf te houden. Pas eind april moet je aan zaaien gaan denken, anders moet je genoegen nemen met 0-10 gram inferieure wiet.
    De feeling met lage temperaturen helpt niet veel ten opzichte van het echte werk.

    Ga lekker verslagen zitten lezen/scrollen tot april en je bent een volleerd kweker rond augustus.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: vroege autoflower in de kas?

      Comment


        #4
        Re: vroege autoflower in de kas?

        en wat dan als ik een hps kweeklamp koop waarmee ik de planten extra licht geef? Hoeveel watt heb ik nodig als ik die drie plantjes wil voorzien van extra licht en zal de oogst dan beter zijn? En moet ik nog iets aan de temperatuur doen ofzo of is licht het belangrijkste?

        Comment


          #5
          Re: vroege autoflower in de kas?

          Ja, het moet minimaal 18 graden zijn, ook bij de wortels, en de plantjes willen graag 18 uur licht per dag.
          In februari is er nog geen 11 uur licht, de hps zal dan een uurtje of 7 bij moeten lichten.
          De lichtsterkte, en ook nog in een kas, is natuurlijk ook abominabel nu, eigenlijk moet die HPS gewoon 18 uur per dag aan, zoals je nu ook ziet in de tuinbouwkassen.

          Iedereen zegt "niet doen, zonde", maar de meeste wietkwekers zijn stronteigenwijs dus ...

          ik-zeg-doen.png

          Laat maar zien wat je er van maakt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: vroege autoflower in de kas?

            een maat van me werkt bij de bouwmarkt dus die kan wel aan een lamp komen voor mij maar als ik een hps lamp koop voor deze 3 autoflower planten, hoeveel watt zal ik dan moeten gebruiken?

            Comment


              #7
              Re: vroege autoflower in de kas?

              Dat ligt eraan welk oppervlak je wil belichten.
              250W : 50x50cm
              400W : 70x70cm
              600W : 120x120cm
              Bij de bouwmarkt verkopen ze geen geschikte HPS lampen.

              Het is overigens niet verstandig iemand over je planten te vertellen, ook je beste maat niet.
              Misschien is het een goed idee om je even in te lezen over de risico's. Ook 1 plantje mag niet meer.
              HPS licht heeft wel een typische gele kleur die elke meteen herkend.
              Beter is het dus niet zichtbaar van buitenaf, of je moet ze in een professionele kas van 5000m2 er bij zetten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: vroege autoflower in de kas?

                als het 3 Kleine plantjes zijn, moet 50x50cm toch wel genoeg ruimte zijn? En hoezo verkopen ze daar geen geschikte hps lampen? Zit daar dan veel verschil in naast de watts? Over skotoe hof ik me gelukkig niet heel erg veel zorgen te maken op de plek waar ik woon en de kas is alleen vanuit onze tuin te zien.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                En hoe groot moeten mijn potten zijn?
                Als het goed is zijn het maar kleine plantjes (autoflower).
                dit zijn de zaadjes die ik heb gekregen: http://azarius.nl/seedshop/sweet_seeds/sad_auto_sweet_seeds_feminized/

                Comment


                  #9
                  Re: vroege autoflower in de kas?

                  Wacht gewoon met april om te planten of anders half mei, veel makkelijker

                  Comment

                  Bezig...
                  X