Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #16
    Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

    Serieus???

    Fotootjes getrokken?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

      - 10 , je hebt dan al pistels....
      - 2700 k ? waarom 2700K ? en geen 2050K ?
      - ..... ?

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #18
        Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

        :ttiwwp:
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • amazing
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 1699

          #19
          Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

          ....

          Comment

          • Iemand uit de buurt
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 545

            #20
            Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

            Waarom zou je 2050k willen gebruiken voor het rode spectrum ? Misschien voor de laatste 2 weken kun je dat overwegen kweek je zelf onder 2050k ? De kennis ontbreekt me eerlijk gezegd om met zekerheid te zeggen maar het lijkt me niet dat 2050k beter is dan 2700k ?

            2700k is het meest voorkomende en gebruikte en ik denk niet voor niets ? Vele studies zullen er na gedaan en afgerond zijn. Als je kijkt welke beschikbaar zijn is 2700k de beste keuze voor een tl kweek in de bloei.

            Waarom heb je de keuze gemaakt voor een 36watt als je ook een 75watter kon nemen ? Licht is gewicht zelfs voor een micro kastje toch...

            Comment

            • rayfie
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 227

              #21
              Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

              36w is meer om je zaailing op te trekken evt groeien maar bloeien... Zal tegenvallen

              Comment

              • Iemand uit de buurt
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 545

                #22
                Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                36watt lijkt me eerder voor stekjes. Zaailing kan licht verdragen zelfs hps of hpi. Vaak is het de kosten besparing waarom men opkweekt onder tl, al zal hpi/hps wel sneller gaan al lijkt het in beging niet zo.

                Comment

                • amazing
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 1699

                  #23
                  Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                  [QUOTE=Iemand uit de buurt;510243]Waarom zou je 2050k willen gebruiken voor het rode spectrum ? Misschien voor de laatste 2 weken kun je dat overwegen kweek je zelf onder 2050k ?

                  - ik kweek zelf met een 2050k van zaailing tot oogst

                  Comment

                  • Iemand uit de buurt
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 545

                    #24
                    Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                    O ok dit gaat dus prima ? 2700k is normaal gezien wel het meest voor de hand liggende, ben erg benieuwd naar je resultaat.

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #25
                      Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                      bio flores is bloeivoeding toch? Begin daar niet te vroeg mee, want dan krijg je weer Calciumblokkades en gestuntel tot het eind.
                      Als je 0 ervaring hebt, wacht dan tot ze een week of 3 nadat ze in de zichtbare topbloei zitten. Dan speel je op safe.

                      Ziet er goed uit verder! Veel succes!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • rayfie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2011
                        • 227

                        #26
                        Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                        En ga voor de toekomst niet ik herhaal niet voor een 90watt ledufo uit China. Je scoort nog beter met kaarslicht. Zonde van de centen. Neem dan 90watt spaarlampen.

                        Comment

                        • Iemand uit de buurt
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 545

                          #27
                          Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                          Als je een 75watt T Neon overweegt, is en 150w hps ook iets om over te denken... ( http://www.greensell.nl/a-25393609/e...-150-watt-set/ )

                          2x 75watt of 1x 150 waar je bij de laatste wel meer lumen hebt, is het over denken waard. En juist een 150watter is leuk voor de micro lijkt mij, kwa warmte valt het wel mee dat is af te zuigen en te filteren.

                          Comment

                          • smokey86
                            Stoner
                            Member
                            • Jan 2013
                            • 20

                            #28
                            Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                            Benieuwd hoe de autoflowers gaan bloeien met de tneon..plantjes zien er in ieder geval goed uit,maar ik zou idd even wachten met de bloeivoeding daar ben ik ook te vroeg mee begonnen met mijn buiten plantjes vorig seizoen

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt
                              Als je een 75watt T Neon overweegt, is en 150w hps ook iets om over te denken...
                              Met die TNeon kun je wel een groter oppervlak belichten dan met 150w hps.
                              Optimaal zul je moeten scroggen met TNeon, maar da's met 150W hps ook beter.

                              Ontopic: Ik zie nog steeds geen bloei.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #30
                                Re: Is mijn plantje nu aan het bloeien ?

                                Ik ook ni. Misschien is het de leeftijd.

                                Comment

                                Bezig...