Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiem proces 5x AK47

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ontkiem proces 5x AK47

    Korting op 420shop
    Beste lezers/kwekers,

    Voor het ontkiemen van mijn AK47 wiet zaadjes heb ik de glas water methode gekozen.
    Het glas met de 5 zaadjes staat op een donkere toch warme plek in 23 graden celcius(kamertemp.) water.
    Het is nu 24 uur later en ik zie nogsteeds geen een teken van het openbreken van de zaden?!? (al wel gezonken naar bodem)
    Is dit erg of niet? Ik ben van plan ze 48 uur in het glas water te laten zitten en daarna nog 24 uur
    tussen 2 vochtige keukenrol doekken.

    Groetjes- Surge
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

    #2
    Re: Ontkiem proces 5x AK47

    Het voorweken in water is enkel om de zaadhoes wat soepeler te maken, om te ontkiemen heeft je zaadje ook lucht nodig, onderwater ademen gaat nogal moeilijk.

    Comment


      #3
      Re: Ontkiem proces 5x AK47

      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
      Het voorweken in water is enkel om de zaadhoes wat soepeler te maken, om te ontkiemen heeft je zaadje ook lucht nodig, onderwater ademen gaat nogal moeilijk.
      oooh, ik denk dat ik hem snap bedankt! dus nu gewoon tussen 2 vochtige doekjes leggen??
      sigpic- Don't kill my high because you're low.

      Comment


        #4
        Re: Ontkiem proces 5x AK47

        Ja zeker moet je ze nu onder keukenrol of watten leggen 48 uur is veels te lang ik doe max 6 uurtjes en dan keukenrol en temp op 23/25 gr

        Angelsworld

        Comment


          #5
          Re: Ontkiem proces 5x AK47

          Oorspronkelijk geplaatst door angelsworld View Post
          Ja zeker moet je ze nu onder keukenrol of watten leggen 48 uur is veels te lang ik doe max 6 uurtjes en dan keukenrol en temp op 23/25 gr

          Angelsworld
          Ik heb ze net tussen de keukenrol gedaan, ze hebben nu dus 29 uur in water gelegen.
          Hoelang moetten ze nu tussen de vochtige keukenrol??
          sigpic- Don't kill my high because you're low.

          Comment


            #6
            Re: Ontkiem proces 5x AK47

            Tot de worteltjes eruit komen
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #7
              Re: Ontkiem proces 5x AK47

              Je kunt ze ook in de grond stoppen. Dan hoef je niets te verplaatsen, en ook minder kans op beschadiging van dat kleine worteltje.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X