Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een hermafrodiet of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Is dit een hermafrodiet of niet?

    Korting op 420shop
    Ik twijfel of ik een hermafrodiet in mijn 2,5 week bloeiende scrogg heb staan... Kan iemand het zien op de foto's of op een andere manier advies geven hoe ik er achter kom? Anders moet ik 1 van mijn drie schatjes koppensnellen

    20150306_085704.jpg20150306_085625.jpg20150310_125616.jpg20150306_085654.jpg20150310_125623.jpg20150310_125711.jpg20150310_125841.jpg20150310_125932.jpg

    Ik zal vanmiddag als mijn lampen aan gaan weer even wat foto's toevoegen want deze zijn van een paar dagen terug. Ik zit er alleen erg over in dus dacht, ik vraag het even

    Hopelijk weet iemand mij te helpen anders trek ik haar uit mijn opstelling.
    KEEP IT GREEN!!!

    #2
    Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

    Nope.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

      Wat recentere foto's...

      20150313_111559.jpg20150313_111507.jpg20150313_111642.jpg20150313_111941.jpg20150313_111910.jpg20150313_111918.jpg

      Zoals je op de overzicht foto kunt zien zijn mijn andere twee planten al vollop in bloei.... Waarom de OG Kush niet dan? Geen mannetje en ook geen hermo??

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      P.S. Dit is mijn eerste kweek ooit dus excuus als ik stomme vragen stel

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Zekerweten want ze staat al 17 dagen in bloei....

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Nu weet ik eigenlijk nog niet of het nou een vrouwtje is..... Bedoelt u met 'nope' dat u het niet kunt zien of dat het geen hermafrodiet is? en is het dan misschien een mannetje want ik zie bijna geen witte haartjes. Is er misschien een gedeelte waar ik een foto kan nemen dat het nog duidelijker wordt? Want ik zie van boven in de topjes toch een soort knopjes die lijken op die van een mannetje....
      KEEP IT GREEN!!!

      Comment


        #4
        Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

        Je weet het pas zeker als je gele bananen ziet. Bij planten die nog niet volledig bloeien kan zelfs een expert het niet zien, tenzij er ballen in de oksels zitten. Die ballen bevatten, je verwacht het niet, bananen.

        De ene plant bloeit wat sneller dan de ander. Meestal pas na 21 dagen 12/12, sommige doen dat pas na een maandje. Nog niks over te zeggen dus.

        De vraag die bij mij rammelt: waarom zou je denken dat ze herma is? Heb je ballen gezien dan?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

          Volgens mij is het vrouwelijke voorbloei.
          Dus no worries.Kan ook nergens ballen zien.
          Dont panik.

          verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

          Comment


            #6
            Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

            hahaha ok ik zal even ontspannen dan

            Ik heb de zaden namelijk uit de beste og kush die ik ooit gerookt heb en aangezien dat wiet was met een enkele zaad er in was ik dus bang dat het niet helemaal koosjer was.
            Ik zal hem goed in de gaten blijven houden. Gelukkig heeft ze maar een klein plekje in de kast en staat er verder Fruit Spirit en King's Kush in. Die laatste twee doen het heel goed.

            Wel denk ik dat ik de volgende keer wat kleinere potten pak want nu heb ik 18 liter potten gebruikt waardoor er maar 3 in de kast passen. Hoef ik ook niet zolang voor te groeien

            Volgende ronde zal ik waarschijnlijk een mooie led opstelling er in hengen.
            Iemand suggesties? Rond de 250 watt op 90 X 60 cm. Denk twee units om het licht mooi te verspreiden...

            Van huidige grow zal ik als het klaar is een uitgebreide review schrijven. Is mijn eerste kweek en heb echt alles genoteerd met elke dag foto's. Dus dat word lekker uitgebreid.

            Dit wil ik tevens doen met de led opstelling straks.
            KEEP IT GREEN!!!

            Comment


              #7
              Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

              Succes met de leds, Ik raad het je echter af!

              Comment


                #8
                Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                Waarom geen LED? Heb onderhand toch het idee dat ze redelijk doorontwikkeld zijn
                KEEP IT GREEN!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                  ik zit ok me rare toestanden met mn plantjes
                  hetis de 1ste ki binnen en denk wel dak zie wa ne manneke en vrouwke is mo dit is voor my de 1ste keer dak dit zie
                  kan iemand my zeggen of het zo is ofni
                  heb ze nu apart gezet mja01fae4e02e502419baefc2446f4678c1242e4cbea9.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                    ge moet geen ander zijn topic kapen..
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      #11
                      Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                      sorry man ,tis mn 1ste dag op de site
                      maar ik had dit gister gezien aan mn plant endan beginnen zoekn en hier beland

                      Comment


                        #12
                        Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                        Lijkt idd op een herma....
                        KEEP IT GREEN!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                          Van mij is een mooie dame in volle bloei. Geen herm.... Jeeejjjj!!!!
                          KEEP IT GREEN!!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Is dit een hermafrodiet of niet?

                            Leek op de foto toch een stressbal, blijven opletten!

                            Comment

                            Bezig...
                            X