Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeroenkirsten
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 50

    #1

    Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers
    hier weer ff een uodate van onze planten
    de easy bud staat onder een groei led lamp en in gewoon pot grond licht staat 16 uur aan en 8 uur uit
    1428929672268-312829920.jpg
    en een white widdow onder een spaar lamp
    1428929731457654788454.jpg1428929768032-375299449.jpg
    1428929827290180412080.jpg
    alle tips welkom
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

    ik krijg er in ieder geval 'n stijve nek van als ik de foto's wil bekijken
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • jeroenkirsten
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2014
      • 50

      #3
      Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

      Ja krijg die foto's niet gedraaid op me telefoon hahahah

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

        Hoort bij dit topic dus.
        Misschien alles even een beetje bij elkaar laten voegen ?
        Ik zie nog wel 4 topics over dezelfde plantjes

        -- En als je je telefoon draait, voordat je de foto maakt ?

        Succes
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • jeroenkirsten
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2014
          • 50

          #5
          Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

          wie zou dit samen kunnen voegen en als ik me telefoon draai geen verschil hahah

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

            waar is die goeie ouwe tijd dat we nog met digitale camara foto's maakte en de foto's eerst op pc zette en ze vooraf al draaide voor dat we foto's gingen uploaden.
            het is blijkbaar teveel moeite tegenwoordig om daar even 5 of 10 minuutjes tijd aan te besteden.
            dit is voor diegene die het willen bekijken ook veel duidelijker en mensen zullen je eerder te hulp schieten.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • jeroenkirsten
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2014
              • 50

              #7
              Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

              Ja voor de mensen die geen pc hebben

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              14289412902631936838238.jpg1428941479904906291292.jpg
              1428941564432-1478630094.jpg
              hopen zijn deze beter
              Last edited by jeroenkirsten; 13 April 2015, 17:14.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                Ik zie dat je ondertussen de lamp horizontaal hangen hebt met een reflector boven. Ha nee, wacht. Dit gaat op deze manier geen gram wiet opleveren. 5-6 topics ondertussen...

                Comment

                • jeroenkirsten
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2014
                  • 50

                  #9
                  Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                  Ik zie dat je ondertussen de lamp horizontaal hangen hebt met een reflector boven. Ha nee, wacht. Dit gaat op deze manier geen gram wiet opleveren. 5-6 topics ondertussen...
                  maar toch begint ze al te bloeien met een spaarlamp en moet ik nog even een reflector maken maar nog niet echt tijd gehad

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #10
                    Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                    Als je daar geen tijd voor hebt wil zeggen dat je ook geen tijd hebt om naar het toilet te gaan. Kan altijd, lijkt mij onwaarschijnlijk.
                    Die plant is niet aan het bloeien. Die eerste pistels zijn voorbloei en veel meer zal er ook niet in zitten.

                    Comment

                    • jeroenkirsten
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Aug 2014
                      • 50

                      #11
                      Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                      ken paar mensen die het ook zo'n doen en zijn gewoon autoflowers dus gaat wel goed komen hoor en die enen staat onder een led groeilamp en als de zon er is gaan ze het zonnetje in

                      Comment

                      • jeroenkirsten
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Aug 2014
                        • 50

                        #12
                        Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                        Als je daar geen tijd voor hebt wil zeggen dat je ook geen tijd hebt om naar het toilet te gaan. Kan altijd, lijkt mij onwaarschijnlijk.
                        Die plant is niet aan het bloeien. Die eerste pistels zijn voorbloei en veel meer zal er ook niet in zitten.
                        Toch maar even reflector gemaaktIMG-20150414-WA0014.jpg

                        Comment

                        • Bohica
                          Chronic Stoner
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 171

                          #13
                          Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                          Duidelijk high tech. Nijs!
                          Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

                          Comment

                          • bartbardok86
                            Stekje
                            Nieuw Lid
                            • Mar 2015
                            • 7

                            #14
                            Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                            Ik weer niet hoe ver je bent... maar beter top je die plantjes even. Heb je in ieder geval misschien nog wat wiet van die twee toppen... Misschien word ik zo hierin verbeterd... ☺

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #15
                              Re: Wat vinden jullie van onze easybud en onze white widdow

                              Ze bloeien al bijna, als je dan de top eruit knipt, dan gaat het vaak fout.
                              Verder; erg gestrekt, dus te weinig lichtdruk. Blad kijkt ook niet heel gezond (lichtgroen ipv donker) en al dat kabelgehannes.. Ach.. Ik hou er niet meer van.

                              De 'ik ken een paar mensen die het ook zo doen' ken ik. Ik deed het ook zo, en dat is de reden waarom ik het nu niet meer zo doe. Met 5 spaarlampen breng je wat leuks op, maar als die spaarlampen een tientje per stuk kosten, en je hebt geen fittingen etc. in huis, dan ben je goedkoper af met één T-neon.

                              Budget is goed, perfect juist! Ik ben een voorstander om het zo goedkoop en DIY mogelijk te doen, maar soms loont het wel om eens te berekenen wat nu op een langere termijn rendabel is. Aangezien het autoflowers zijn, dus lichttijd maakt niet uit, ben je waarschijnlijk zelfs op de vensterbank nog beter af. Dat is alles behalve ideaal, maar beter een zon als verlichting (gefilterd door glas) dan slechts 20W in het net-niet-ideale-spectrum.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...