Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer wiet kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer wiet kweken

    Korting op 420shop
    Hallo,ik ga voor de eerste keer zelf wiet kweken. Heb veel informatie erover gelezen enz. Maar nu is mijn vraagof dat mijn plantjes er goed uit zien tot nu toe? Heb het idee dat ze niet meer groeien namelijk. Heb ze nu 1,5 week in een potje zitten.
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste keer wiet kweken

    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de eerste foto doet het niet. Jou idee dat ze niet groeien klopt niet haha ze groeien heel mooi! Ben zelf ook pad begonnen en na een weekje of 3 begon ze sneller groot te worden! Als je voor de eerste keer kweekt had je beter eerst 1 plantje kunne doen. Maar wij zijn hier om je te helpen.
    Don't kill my high, because you're too low!

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer wiet kweken

      Oke dankje voor de reactie. Dus het is normaal dat ze op dit moment voor mijn gevoel niet groeien? Wanneer ga duidelijk verschil zien in de groei? Ik wil ze in deze potjes laten zitten tot ze 30/35cm zijn en ze dan in de volle grond zetten.

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer wiet kweken

        Ik heb hier ook veel problemen mee gehad. Heel veel. Ik zal je zo 2 topic's sturen van mij met mijn probleem. Vermeld even welke zaadjes je hebt en wat voor type (autoflower/feminized). Ik had het probleem dat mn plantje in de bloei moest gaan staan na 3 weken, dan heeft ze 12/12 licht nodig. Maar aangezien dat alleen in september (als het goed is) gebeurt dacht ik dat ze nu niet meer ging bloeien. Ik heb der gewoon in de volle grond neergezet toen de wortels uit het potje kwamen. Je moet de plantjes in de volle grond zetten zodra de wortels onder uit het potje komen. Ik heb niet HEEL veel verstand van kweken, daarom als een ervaren kweker meekijkt en denk "wat zegt hij nu allemaal", verbeter me dan aub!
        Don't kill my high, because you're too low!

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer wiet kweken

          5 stuks zijn Amnesia haze en 1tje is super silver haze. Beide feminized. Oke dus het is het beste om ze pas in de volle grond te zetten als ik de wortels aan de onderkant er een beetje uit zie komen? Hoelang moet ik ze dan in potje laten zitten? Ik ga ze wel bijvoeden in groei en bloei fase. Kan ik daar nu al mee beginnen of pas als ze in de volle grond staan?

          Ik zet ze elke dag buiten in de zon en 's avonds haal ik ze binnen of als het hard regent dan haal ik ze ook naar binnen toe.

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer wiet kweken

            Hoelang je ze in het potje mort laten zitten is onbekend. Als de wortels aan de onderkant eruit komen. Het bijvoeden heb ik geen ervaring mee. Wees wel op je hoeden. Overvoeden kan je plant fataal zijn. En te weinig voeding ook. Ik weet dat als je de plant in de volle grond zet dat je dan eigenlijk niet hoeft te voeden. Maar ik weet verders niet of het kan met beide. Je bent net zoals mij ietsjes te vroeg begonnen maar dat maakt niet uit. Ik ga vanaf 15 mei beginnen met 2 white widow autoflower - feminized van wietzaadjes.nl (dacht ik). Welke voeding wil je eigenlijk gebruiken?

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Dit zijn mijn topic's die ik heb aangemaakt:
            - https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...art-05-04-2015 (Kweekverslag)
            - https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...kweekverslagje (Vraag)
            - https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...Overpottel-2-0 (Vraag)
            - https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-buiten-zetten (Vraag)

            in deze topics heb ik veel vragen over het hele kweken gebeuren buiten! Ik zou zeggen, lees het goed door en je bent weer wat wijzer. Zijn er vragen? Gewoon stellen! En ik zou zeggen, neem ook even een kijken in mijn kweekverslag
            Don't kill my high, because you're too low!

            Comment


              #7
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer wiet kweken

                LR2 dit is goeie informatie. Ikzelf heb nu ook weer wat bijgeleerd!
                Don't kill my high, because you're too low!

                Comment

                Bezig...
                X