Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruin blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruin blad

    Korting op 420shop
    Hallo, mijn plantjes hebben sinds kort last van bruine bladeren, wie weet wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?
    Last edited by pdw; 28 April 2015, 19:34.

    #2
    Re: Bruin blad

    :ttiwwp:
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Bruin blad

      Door op de beginpagina van het forum de optie bladproblemen te kiezen en monty's bladprobleemoplosser te lezen

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Bruin blad

        kijk toch eens wat rond op het forum doe wat zoekwerk want deze topics kom je dagelijks tegen en zijn gwn heel makkelijk op te lossen.
        Als je maar wat moeite en zoekwerk doet kom je vlug tot je oplossing .

        Comment


          #5
          Re: Bruin blad

          Kunnen de kiemblaadjes zijn die afvallen. Dat is normaal. Kan overwatering zijn. Kan Calcium probleem zijn. Kan komen door verbranding. Kan komen dat de plant nooit geleefd heeft. Kan zijn dat het een bruine plant is. Kortom; zonder foto's kunnen we niks met je probleem.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Bruin blad

            Bij deze een foto van de plant

            image1.jpg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Bij deze een foto van de plant

            image1.jpg

            Comment


              #7
              Re: Bruin blad

              Pdw,
              Het lijkt erop dat je plant verbrand is. Ineens teveel voedingsstoffen of rijke bodem?
              Misschien dat het helpt je plantje ook eens in geheel nieuwe handvochtige grond te plaatsen en watergift even naar vraag te geven.
              De aarde op de foto lijkt me redelijk nat.

              Comment


                #8
                Re: Bruin blad

                Stekken? Je sprak een week geleden van zaadjes? Soit. Wsl niet aangeslagen. Verbrand en wsl te lage LV.

                Comment


                  #9
                  Re: Bruin blad

                  heb stekjes en zaadjes staan

                  Comment


                    #10
                    Re: Bruin blad

                    Wat heb je allemaal uitgestoken pdw ?

                    Comment


                      #11
                      Re: Bruin blad

                      De oplossing is simpel, veel meer lezen. Eender welk antwoord dat je hier gaat krijgen moet je zelf begrijpen en toepassen, je hebt totaal geen idee wat je aan het doen bent, en dat zie je aan de plant. Het hele forum staat vol oplossingen, maar je moet het begrijpen. Klinkt mischien allemaal heel demotiverend, maar dat is kweken ook, het hele gebeuren is zo veelzijdig en elk probleem kan elke kant uit. Alleen als je veel leest zal je er iets van groeien. Ikzelf heb eerst een jaar op internet en het forum rondgezocht naar informatie, en hoewel ik hier al veel tips heb gelezen ben ik die pas gaan begrijpen toen ik zelf ben beginnen te kweken. Waarbij ik mijn portie demotivatie door een overvloed aan info meer dan gehad heb, maar je bijt je vast en probeert, of niet.

                      Pas mijn derde kweek was goed genoeg gelukt, omdat ik mijn plantjes tegenwoordig beter heb leren lezen aan hun blad.
                      Met lezen bedoel ik eigenlijk ook meer studeren, want het is een hele studie op zich en een antwoordje gaat jou probleem niet oplossen.

                      Dat gezegd zijnde, begin dus maar aan al de verslagen en info hier te lezen want je hebt geen idee hoe het werkt en dat is je eigen fout.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: Bruin blad

                          heeft er iemand al het product cannacure gebruikt tegen begin van meeldauw? ben net omgeschakeld van tijd dus hopelijk benk er nog op tijd bij...

                          gr

                          Comment


                            #14
                            Re: Bruin blad

                            Meeldauw binnen? Zit ge met een serieus klimaatprobleem.

                            Comment


                              #15
                              Re: Bruin blad

                              Cannacure is preventief dacht ik.
                              Maar waarom begin je daarover in een ander z'n topic ? (wat ook nog verkeerd staat)
                              Open zelf een topic, waar het hoort: In de helpdesk.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X