Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

    ze voeren de vloeren, in de aanbieding.

    Comment


      Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

      Goed (lang) verhaal LR2🖒....ik lees het nu pas. Nou zit ik er nog niet zo lang bij. Ik denk dat de meesten kleine ergenissen ondervinden door de nieuwkomers die simpelweg niet weten hoe zo'n forum werkt. En dat er weer eens een vraag wordt gesteld waarom iemand z'n bladeren geel worden....tja, dat is nog nooit eerder gesteld😥. Ik wist ook niet op begin hoe zo'n zoekfunctie werkt en in welke subforum ik moest zijn enz enz. Ik was niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste zijn. Maar wat Stemma zei, dat er ook nog mensen zijn die na al de moeite ook nog pissig gaan doen en er geen bedankje vanaf kan! Beetje Jammer....
      Jullie doen goed werk🖒

      Comment


        Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

        dee zoekfunctie suck idd. Tip google je zoekwoord gevolgd door joitjedraaien.nl + n natuurlijk.

        Comment


          Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

          Via Google-resultaten kom je vaak vanzelf hier terecht.

          @LR2: Heerlijke stukkies leesvoer, met de juiste dosis humor, leest lekker weg op deze manier.

          Gr R. Diehumorwelweettewaarderen.

          Comment


            Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

            Als Newbie netjes dit stuk gelezen. Dank jullie wel voor de informatie 😁

            Verstuurd vanaf mijn SHIELD Tablet K1 met Tapatalk

            Comment


              Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

              Amusant stuk tekst. Verder met lezen dus.

              Comment


                Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

                Gelezen......een hoop wijze woorden...echt super...

                Comment


                  gelezen en goedgekeurd

                  Comment


                    Zo helemaal gelezen! Hier kan ik wat mee

                    Comment


                      lr2

                      mooi geschreven!

                      ik ben pas lid geworden en ga eens beginnen met lezen, en zoeken.

                      hoop snel ook te beginnen met eerste kweek.
                      kan niet wachten haha.

                      grtz✌

                      Comment


                        Gelezen en begrepen. Helemaal top geschreven.
                        ik vinde helimal harsiki mooi

                        Comment


                          Na bijna 2 maand lidmaatschap op JD heb ik toch even de tijd genomen om deze tekst te lezen. Duidelijk geschreven, logische aandachtspunten.
                          Als iedereen zich hier aan zou kunnen houden, dan waren we weeral een stapje dichter bij een ideale (digitale) wereld

                          Comment


                            Skon stukske tekst. Ik heb tijdens mijn eerste kweekje veel gegoogled en filmpjes gekeken. De vele technieken en trucjes om meer oogst te krijgen (Laat staan de middeltjes) zijn verleidelijk, maar achteraf ben ik een beetje verdwaald geraakt. Je komt veel meningen tegen van ervaren kwekers, waardoor je altijd wel ergens goedkeuring kunt vinden voor jouw volgende (master)plan. Qua voeding heb ik me gedragen, maar het snoei en knipwerk was echt van kinderachtig niveau. Nu mijn tweede ronde staat de draaien, probeer ik het vinden van informatie en stellen van vragen dan ook te beperken tot enkele plekken. En niet om om JointjeDraaien's ass te likken, maar dit blijft toch mijn go-to site.


                            Comment


                              Jointjedraaiens ass likken is anders rendabeler dan 24/7 drie peren branden..

                              :bukakke:
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                Duidelijk Bedankt voor de informatie.
                                ben een ervaren rookster maar een kweek doe ik nu voor het eerst.
                                deze dame leest erg veel maar snapt niet alles hoor dus zal vast wel komen met vragen ☺️

                                Comment

                                Bezig...
                                X