Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gelezen en opgeslagen, dit jaar eerste kweek gehad maar geen noob op het gebied forums. Props LR2

    Comment


      Dankje wel

      Comment


        Dit had ik van te voren moeten lezen. Ik ben super blij met dit forum duim omhoog voor diegene die het mogelijk maakt dus voor iedereen topp

        Comment


          Allemaal heel logisch als je er over na denkt, maar bij deze bedankt voor het feit dat ik er over na heb gedacht

          Comment


            Als forum N00B vond ik het geweldig om te lezen!! Thanx voor de info!!

            Comment


              Duidelijke regels, daar houd ik wel van. En die zware pil valt best mee. Het leest juist wel prettig weg.

              Comment


                Haha top man het is wel een serieuze boterham ma duidelijk eerlijk en gek
                top man
                en ja ben op mijn pik getrapt ja whahahah

                Comment


                  Goed verhaal. zal me straks even netjes voorstellen, eerst bijkomen van de lap tekst.

                  Comment


                    Bedankt LR2. Erg nuttig voor mijn JD toekomst!

                    Comment


                      TOPic! Gelezen en zal me er aan (proberen te) houden
                      Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

                      Comment


                        Hallo LR2

                        Mooie handleiding, heeft veel duidelijk gemaakt dank je wel, greetz Santiago

                        Comment


                          Blij dat ik dit topic tegen gekomen ben.
                          Ik ben nu enkele weken aktief hier en dit had geholpen als ik het eerder had gevonden.
                          niet altijd even makkelijk met de gsm.
                          Maar komt goed.
                          Grtn.

                          Comment


                            recht voor je raap
                            Get to the Choppah!

                            Comment


                              Heel fijn dit! Open meteen een kweekverslag.

                              Comment


                                LR2 Jawadde! Gelezen en goedgekeurd! Ik zit erop van gisteren en zal deze tekst nog een paar keer herlezen, al was het maar voor de humor alleen , schitterend wat je hier neerzet, leerzaam en grappig, zo zijn de beste leraren! Ik ga mijn best doen om mij aan dit te houden, groeten van "een eens domme" maar nu slimmere Belg! Peace! ✌️

                                Comment

                                Bezig...
                                X