Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x autoflowers whitewhidow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 3x autoflowers whitewhidow

    Smokealot ze zijn vandaag precies 2 weken 6 dagen oud! Over de bladvoeding alvast bedankt daar ga ik meer informatie over inwinnen! En thugz ook bedankt zal verlopig geen water meer geven! Misschien staan ze inderdaad te nat ik post later weer als m'n planten vorderen. En verbeteren

    Comment


      #17
      Re: 3x autoflowers whitewhidow

      Dat komt goed jongen, voor 20 dagen oud te zijn is dat aanvaardbaar

      Comment


        #18
        Re: 3x autoflowers whitewhidow

        Vanmiddag plaats ik update, (met foto)

        Comment


          #19
          Re: 3x autoflowers whitewhidow

          op advies van lr2, smokealot, en thugz heb ik de planten metrust gelaten dan alleen smorgens na buiten avonds na binne aangezien de nachtvorst er toch grotendeels uit is, denk ik dat dit geen kwaad kan, corigeer me als ik fout zit! ik heb ze overigens sinds gister definitief buiten staan! dit weer op advies van de growshop zelf. hier zouden ze tegen kunnen werdt me verteld! (ook snachts staan ze buiten in pot)

          voor de rest ben ik wel nog informatie gaan inwinnen over mn aanslag op mn bladeren beetje geel met witte stipjes hier en daar ik maakte me zorgen over mn planten of ze het wel zouden redden aangezien 't mn eerste keer is dat ik dit uperhaupt doe! de growshop vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde temaken hierover de planten moesten gewoon wennen aan de plagron grond waar ze in stonden omdat die supervol zit met voeding
          vertelde hij me, kan dit ?.. of moet ik echt voor die fishmix bladvoeding gaan? dit zou in loop van tijd wel weg trekken. vertelde hij me nog erbij.

          't gele zit erdus nog, maar niet erger geworden... (denk ik zelf)

          voor de rest niks bezonders! dit zijn ze, fotos hieronder! fotos zijn van vandaag! deel jullie advies mening en alle suggesties! ik ben heeeeel leergierigggg! en dankbaar voor elk goed advies!

          greetz
          Attached Files

          Comment


            #20
            Re: 3x autoflowers whitewhidow

            inmiddels weer 'n week verder en dit zijn m'n plantjes tot nu toe, ik denk dat ik alles goed doe
            ik geef geen voeding tot in de 5e week omdat ze al in plagron staan ik heb ze bespoten afgelopen
            donderdag tegen insecten met canna cure bladvoeding kan en klare fles! en toch krijg ik deze rare vlekken
            op 1 van mijn 3 planten! wie kan mij helpen wat 't is? en hoe krijg ik 't weg ? alvast bedankt voor jullie advies!
            fotos hieronder!

            staan vandaag 2 weken en 3 dagen op plagron royal mix (gepot in 11liter op 15mei)
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: 3x autoflowers whitewhidow

              Hey klootviool hoe gaat het nu met de dames ?
              K'ben een tijdje niet meer op het forum geweest, heb je nog steeds problemen of lukt het?
              Ze zullen er ondertussen toch al helemaal anders uit zien, post eens een fototje als het je past,want ben benieuwd
              Grt

              Comment


                #22
                Re: 3x autoflowers whitewhidow

                hey smokealot!

                ik kon ook niet meer update heb problemen met mn iphone...
                maar hier een foto, en vindt ze wel redelijk goed gaan!

                beoordeel eens zelf, ben benieuwd na jullie mening! staan sinds 15mei op 11liter
                en krijgen deze afgelopen week om de 3dagen pk13/14!

                >dE DAMES!<
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: 3x autoflowers whitewhidow

                  Die zien er voortreffelijk uit! Niks op aan te merken eigenlijk.
                  Kun je eens een close up maken van de top? Dan kunnen we een beetje schatten hoe lang ze nog mogen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #24
                    Re: 3x autoflowers whitewhidow

                    ik zal een close up maken!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    ik zal een close up maken!

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    close up toppe!

                    plant 1 en plant 2
                    Attached Files

                    Comment


                      #25
                      Re: 3x autoflowers whitewhidow

                      Nog een weekje of twee gok ik. Als je even googled naar 'trichomes' dan vind je bij afbeeldingen waar je op moet letten.

                      Geel blad aan het eind is normaal. Als je nu dezelfde vragen in je topic stelt, als in de PM's, dan krijg je meer en sneller hulp en ook van meer mensen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: 3x autoflowers whitewhidow

                        thnks voor je goed advies altijd lr2!

                        ik zal nu verder googlen naar "trichomes" en de hand daarvan besluiten wanneer te oogsten!
                        alweer iets geleerd! (dankjewel!)

                        Greetz

                        klo0t

                        Comment


                          #27
                          Re: 3x autoflowers whitewhidow

                          Hoi, die zien er mooi uit niks op aan te merken ! ze zullen nu nog een beetje zwellen en idd die zouden binnen 10 dagen wel eens klaar kunnen zijn.Check je trichomen en vergeet niet te spoelen,zeker met je pk13/14 die moet uit het medium gespoeld worden.
                          Groeten en rook ze

                          Comment

                          Bezig...
                          X