aanbevolen kweekverslagen..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jdw7107
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2013
    • 38

    #1

    aanbevolen kweekverslagen..

    Korting op 420shop
    Hey mensen!

    Weet niet zeker of het hier hoort. Maar...

    Ik ben iemand die persoonlijk uren kweek verslagen kan lezen. Maar wat ik dan zo klote vind is dat ze dan niet af gemaakt worden. En ik dus voor niks heb zitten te lezen.


    Ken jij een leuke kweekverslag? Heb je een leuke kweek verslag? Binnen, buiten, guerilla, micro, whatever. Post het hier!




    Have a nice day
  • shivaman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2012
    • 905

    #2
    Re: aanbevolen kweekverslagen..


    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31943-Shivaman-s-Amnesia-scrogg-je


    Hier 1 die af is .. klein (foto-) verslagje met scrogg en beetje dieven, klieven.. have fun !
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #3
      Re: aanbevolen kweekverslagen..

      Verslagen van lr2 zijn erg leerzaam ook de uitleg van buitenkweek is erg handig.
      Dit topic ook even goed doorlezen als ik jou was:
      Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je


      Succes!

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #4
        Re: aanbevolen kweekverslagen..

        Ook uit een niet afgemaakt kweekverslag kun je informatie halen.
        Maar een afgemaakt kweekverslag geeft wel een totaal plaatje.

        Tip, ga gelijk naar de laatste pagina dan zie je gauw genoeg of het verslag is afgemaakt
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #5
          Re: aanbevolen kweekverslagen..

          Ik kan je alle verslagen van Monty, QnQ, Krasi, Wietefras en mezelf aanraden. Die van HJM ook trouwens. Op wietforum.nl lees ik graag die van Djbroertje, foolonthehill en macerror.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • soulrebel
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 1606

            #6
            Re: aanbevolen kweekverslagen..

            hoe en die van mij niet tis weer schoon

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: aanbevolen kweekverslagen..

              En die van soulrebel natuurlijk!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #8
                Re: aanbevolen kweekverslagen..

                Als je wilt weten hoe het niet moet ja
                maar idd wel heel veel nuttige informatie te vinden bij bovenstaande topicstarters

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: aanbevolen kweekverslagen..

                  De beste binnen kweekverslagen.
                  De beste buiten kweekverslagen.
                  De beste guerilla kweekverslagen.

                  Inderdaad, een verslag hoeft natuurlijk niet af te wezen om waardevolle informatie te bevatten.
                  Er is ook niet een punt dat je zegt, lees deze verslagen en je weet alles.
                  Je weet nooit alles, ik zie af en toe ook nieuwe dingen, en niet alleen van ervaren kwekers.

                  Als je een verslag goed vind, kun je het een waardering geven.
                  Rechts bovenaan zie je een tabje "geef waardering".
                  In de lijst van kweekverslagen zie je dan een aantal sterren bij het topic staan.

                  Soms als er iets mis gaat, of als het bijna oogsttijd is stopt het verslag abrupt.
                  Omdat het mislukt is, of omdat men de halve dag st0ned op de bank zit denk ik dan ..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • TheGreennoob
                    Chronic Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2015
                    • 174

                    #10
                    Re: aanbevolen kweekverslagen..

                    Misschien is het een idee om bijvoorbeeld bij de buitenkweek een topic te maken per jaar met afgeronde verslagen en deze sticky te maken?
                    Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                    Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                    Comment

                    Bezig...