Witte sprietjes aan plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Toffee
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jun 2015
    • 5

    #1

    Overige: Witte sprietjes aan plant

    Korting op 420shop
    Hallo, hopelijk voor jullie heel logisch maar ben nogal een leek wat dit betreft. Mijn wietplantje krijgt witte sprietjes gegroeid ineens, wat kan ik hieruit opmaken? Alvast bedankt!
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Witte sprietjes aan plant

    Tis een meisje TIPJe lees het forum eens goed door
    God was never on your side..

    Comment

    • Klo0tvi0oL
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2015
      • 50

      #3
      Re: Witte sprietjes aan plant

      Ik ben ook nieuw in dit wereldje maar 1 ding weet ik inmiddels wel!

      bolle in de oksels zijn mannetjes (bolle bevat stuifmeel)
      haren in de oksels zijn vrouwtjes!

      Comment

      • Toffee
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Jun 2015
        • 5

        #4
        Re: Witte sprietjes aan plant

        Zal ik zeker doen.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Witte sprietjes aan plant

          Ongelofelijk .. facepalm.gif

          Ik moet er bijna van huilen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #6
            Re: Witte sprietjes aan plant

            Meeldauw?
            Baas in eigen brein.

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #7
              Re: Witte sprietjes aan plant

              ik zou hem oogsten, waarschijnlijk is het de witte haren ziekte.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: Witte sprietjes aan plant

                Twee weken later. Help, er groeien doorschijnende bolletjes op de bladeren die plakkerig aanvoelen.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Witte sprietjes aan plant

                  Met andere woorden je zou je dood moeten schamen als je zo vraag stel ...
                  Als je een plant gaat kweken verdiep je er dan een beetje in en juist hier op het forum ben je op de juiste plek om dat te doen.
                  Want me deze vraag toon je aan da je mijn god niet weet wat je aan het doen ben.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #10
                    Re: Witte sprietjes aan plant

                    Niet zo onzeker Toffee,
                    Hier kun je zien wat je nog ongeveer kan verwachten, vanaf 4.30

                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • xAlecia
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 422

                      #11
                      Re: Witte sprietjes aan plant

                      *face palm*


                      Vet filmpje Stemma!!
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment

                      • Toffee
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Jun 2015
                        • 5

                        #12
                        Re: Witte sprietjes aan plant

                        Stemma bedankt voor het filmpje. Voor de rest, beetje jammer zo'n reactie, heb al aangegeven dat ik een leek ben wat dit betreft. Heb wat zaadjes gekregen en gewoon maar kijken wat ervan groeit. Had het idee dat mensen hier elkaar helpen/tips geven.

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #13
                          Re: Witte sprietjes aan plant

                          Dat doen ze ook. Maar als je kweekt voor de bloem (dat is de wiet) en je verbaast je over het gegeven dat er een bloem aan komt (de wiet) dan is dat toch wel geinig te vinden toch?

                          Ik bedoel, als ik appels zou kweken, en ik vind kleine groene bolletjes aan mijn boom. En ik zou dan aan een appelhobbyist vragen: hey joh, wat zijn die kleine groene bolletjes nu eigenlijk? Dan zou ik best begrijpen dat het enigszins hilarisch gevonden wordt.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • Toffee
                            Stekje
                            Nieuw Lid
                            • Jun 2015
                            • 5

                            #14
                            Re: Witte sprietjes aan plant

                            Als je het zo stelt kan ik er wel inkomen ja. Wil er alleen nog even bij zeggen dat het bij mij niet zozeer om de wiet gaat, meer gewoon voor de leuk. Zou natuurlijk wel gaaf zijn mocht ik het wel voor elkaar krijgen.

                            Comment

                            • LR2
                              Mother of all Growers
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 8552

                              #15
                              Re: Witte sprietjes aan plant

                              Daar doen we het allemaal voor Toffee. Als het zuiver en alleen om de wiet zou gaan, dan was er geen forum nodig. Let wel op; de hobby is verslavender dan de meeste drugs.
                              Je bent immers al tot aan de bloei gekomen, dat is al een eind verder dan de meeste 'beginners'.
                              Nu de rest nog! Maar daarvoor raad ik je wel aan om wat kweekverslagen door te bladeren, dan kom je termen tegen die je kunt uitpluizen of googlen, en bepaalde werkwijzen die wel/niet interessant kunnen zijn.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...