Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

    Ja het vergt wat oefening. Hoe meer je stackt, hoe meer glas, hoe meer verlies in kwaliteit. En natuurlijk de kwaliteit van het glas speelt ook een rol.
    Probeer wat combinaties.
    Ik gebruik de lensjes op een 50mm prime met 3 stacks.
    Probeer ook eens met tripod, manuele focus en een klein diafragma dat vergroot je dieptezicht dus ook meer scherpte.
    Op de fotos zie ik enkele amber en veel milky, nog een dag of 2 en je kan oogsten denk ik.
    Zit ook wat met hetzelfde probleem wanneer ik nu moet oogsten. Is ook wat moeilijk inschatten voor mij.

    Flint is wel een expert in dit, wat denk je Flint?

    Comment


      #32
      Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

      En de Mohan Ram? Die blijft maar groeien :s

      Comment


        #33
        Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

        Oogstvenster is wel open idd. Wanneer hij ze omlegt moet hij echter zelf beslissen. Ik zelf oogst ze niet al te amber eerder milkey met hier en daar een ambertje.

        Comment


          #34
          Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

          Geen idee?? Geen ervaring met autoflowers, sorry.

          Heb dit gevonden, mss ben je hier iets mee

          http://www.rollingstoned.nl/autoflow...-niet-bloeien/

          grtz

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

              Als je ze gaat verpotten hebben de wortels nog meer ruimte en gaat ie nog meer groeien, maar dat is niet echt het probleem.
              Mss is het geen autoflower maar hebben ze je een gewoon reg of fem zaadje gegeven? Of eentje die minder potent is?
              En dan zal die 24uur donker niet veel uitmaken denk ik.
              Laat ze eventueel staan en zien wat er gebeurt. Als het een gewone is zal het ook niet zo lang meer duren voordat ie begint te bloeien, paar weekjes. De langste dag van het jaar is al gepasseerd.

              Of wachten wat de autoflower experts ervan zeggen.

              Over het drogen, de eerste keer heb ik ook verschillende methodes geprobeert, wat ik persoonlijk het beste vond was zoveel mogelijk gezond blad eraan laten en omgekeerd hangen. In jouw geval, met die hoge temps en lage lv zou ik ook zo veel mogelijk blad eraan laten, dan gaat het droogproces wat trager.

              Door de plant ondersteboven te hangen denkt de plant dat ie nog leeft, zwaartekracht zorgt ervoor dat er nog beweging/transport van voedingstoffen is binnenin de plant.
              En gaat die ook langer kunnen rijpen.

              Iedereen heeft zo zijn eigen manier, je kan het eens testen voor jezelf.

              Dat is tenminste wat ik eronder heb verstaan.

              Comment


                #37
                Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                Coole tip met de blaadjes er aan te laten. Makes sense dus ga da proberen met de eerste oogst. Thx WW

                Comment


                  #38
                  Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                  Onzin, een plant denkt niet.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                    Wie weet QnQ, als ze kunnen stressen...

                    Comment


                      #40
                      Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                      Jij bent zeker zo iemand dat zegt dat dieren ook niet denken en elke avond geniet van een stuk dood beest op je bord.
                      Onzin.
                      Er bestaan genoeg onderzoeken die je tegenspreken.

                      En jij bent dan degene die tegen anderen zegt als ze niets zinnigs te vertellen hebben dat ze dan beter niets zeggen, jij doet net hetzelfde.
                      Deel dan op zn minst je eigen ervaring of mening op de vraag.
                      Last edited by wietje wanker; 29 June 2015, 15:27.

                      Comment


                        #41
                        Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                        Hola,
                        vandaag eerste beetje geoogstvan de Sweet Skunk. Niet de ganse plant maar de main top. Die was echt wel klaar, de rest van de plant ga ik nog een dagje of 2 laten staan.
                        Heb de laatste week mij gezot gepeinst over hou ik ze ging drogen. Toen kwam ik gisteren in ikea dit tegen...Drying Box01.jpgDrying box02.jpg @WW ik weet dat je zei de ganse plant te laten en zo te drogen, maar voor dat ik het wist had ik al meer weg geknipt lol. nuja... is dit genoeg getrimmed zo? of mag er nog meer af? is mijn eerste keer...
                        Moest het niet duidelijk zijn op de foto kan ik morgen 1 maken met foto toestel indien nodig.
                        hasta luegooo

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43

                            Comment


                              #44
                              Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                              Hoi BleuSpanishHighs, ik heb me vanavond goed vermaakt met het lezen van je topic. Vooral omdat ik vergelijkbare plantjes heb staan en dat het ook de eerste keer is. En dan het fotografiegedeelte, ik gebruik ook voorzetlensjes voor mijn trichomes-foto's. Ik zet die wel op een telezoom. Voor meer scherpte kan je misschien eens een statief gebruiken, of deed je dat al?
                              Ik ga misschien ook wel eens een topic plaatsen over de evolutie van mijn eerste plantjes.
                              Veel succes nog !
                              Oja, goed nieuws voor Spanje: http://www.spainbuddy.com/cannabis-c...ised-in-spain/

                              Comment


                                #45
                                Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

                                Goed nieuws voor Spanje? Je weet niet waarover je praat.
                                Spanje zet zonet een hele grote stap achteruit richting een dictatuur!

                                Echt goed nieuws vind ik dat niet.

                                Comment

                                Bezig...
                                X