Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

    Thx Urtica. ja ik gebruik een statief voor de foto's, maar heb nie veel verstand van fotografie haha. Ik neem nu dagelijks fotos voor mezelf om trichomes te checke, geen perfekte fotos maar ik kan toch zien hoe ver ze staan.
    I.v.m. die wet... lijkt me nogal 'blurry'. Moest iemand gepakt worden met zijn kweek, zal het nog afhangen van hoe goed gezind de rechter is die dag denk ik
    Hier staan ze ver van de straat, en vrij goed uit het zicht van achter en zijburen. Ook staan hier heel veel pijnbomen die de geur perfect maskeren. Overdag in de hitte ruikt het eigelijk niet erg, meer 's avonds als het afkoelt.
    Maar dan sproei ik alles goed nat en alle geuren van het gras en bomen en struiken overmeesteren de geur Belangrijkste is dat ze uit het zicht staan. Ik vind persoonlijk zelf dat je het niet moet openlijk tentoon stellen.
    Zelfde geldt voor alcohol. Drink voor mijn part zoveel als je wilt, maar val anderen er niet mee lastig.

    @WW: Hoe zit het daar met uw plantjes? Al aan't oogsten? Hier is de ganse Sweet skunk aan't drogen. Tegen zondag/maandag volgen er nog 3 hoop ik Gisteren en vandaag de laatste 6 zaadjes in de grond gestopt. 1'tje (nog een sweet skunk) heeft haar kopje al boven
    Un saludo!!

    Comment


      #47
      Re: Bruine Vlekjes op blaadjes autoflower buiten in spanje

      Ai sorry, ik dacht dat het een verbetering was in Spanje, niet dus... Ik kom pas kijken in het wereldje.
      En inderdaad, 's avonds ruikt het hier ook feller. Dat is het enige nadeel van deze planten, het ruikt wel lekker, maar zo typisch dat iedereen ze herkent.

      Comment

      Bezig...
      X