Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek

Korting op 420shop
    Hallo iedereen. Ik en een vriend gaan binnenkort onze eerste buitenkweek beginnen! We zijn al op zoek gegaan naar een spot en hebben een mogelijkheid gevonden in het bos. Het is een klein stuk grond waar gras op groeit. Nu, is dit een goede spot? Betekent de groei van gras veel zonlicht? Het is maar voor 1 of 2 planten en we zijn van plan in potten te kweken!

Re: Eerste kweek

Gras betekent gras. Als er veel mos tussen het gras zit, dan krijgt het weinig zonlicht. Als er geen mos tussen het gras zit, dan is er veel zonlicht. Maar gras blijft nogal laag en groeit prima op een super arme bodem.
    Dus dan kom je uit op potten, dat doen jullie al. Maar als je wietplanten dalijk boven dat gras uit groeien, wat dan?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt voor de reactie! Er zit geen mos tussen het gras maar ik vond het raar omdat ik niet het gevoel had dat er hier veel zonlicht was aangezien de spot zich tussen de bomen bevind. Het was ook wel al wat later in de middag (rond 16:00) dat we de spot bezocht hadden. En wat de grote van de plant betreft, we gaan de auto royal ak van rqs kweken dus die word niet al te groot!

Comment

Ik zou eerder op zoek gaan naar plekken waar brandnetels zitten, de wietplant is hier namelijk een broertje van! Hou ook rekening met de omgeving, als je plantjes zo in bloei staan kunnen ze toch een behoorlijke lucht afgeven, zelfs autoflowers

Tot slot is je inzet nogal laag, de kans dat de plantjes overleven in de natuur is natuurlijk niet zo hoog als wanneer je thuis kweekt, ik zou zeggen plant dan een stuk of 5 zaadjes dan heb je sowieso iets aan het eind

Comment

Het probleem is ook wel dat ik niet altijd naar mijn planten zal kunnen kijken (Max 1 keer per week). Ik heb al een systeem gevonden om ze water te geven wat ik gelezen heb in een andere topic (https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-op-vakantie).

Comment

Bezig...
          X