Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden kopen

    Korting op 420shop
    Heeft er iemand ervaring met het betalen via cash in envelop als je wiet zaden koopt online? Ik heb ongeveer 3 dagen geleden mijn envelop verzonden en ik heb nog geen reactie gekregen via mijn mail ( ik heb ze gekocht bij royalqueenseeds). Ik moest het geld verzenden naar spanje!

    #2
    Re: Zaden kopen

    Ik persoonlijk zou nooit geld in een envelop versturen. Ik heb mijn zaden onder rembours laten verzenden. Het kost wat meer, maar als er niets komt betaal je ook nergens voor. Een brief naar Spanje duurt ongeveer 5 dagen.

    Comment


      #3
      Re: Zaden kopen

      spanje duurt 5-8 dagen.
      geld versturen per post is gewoon hetzelfde als 'n brief versturen.
      zolang van de buitenkant geen geld te zien is door de envelop heen is er niks aan de hand.
      wel zo verstandig aangetekend te verzenden als het gaat om bedragen boven de 50 euro
      alleen waarom bij royal queen seeds bestellen terwijl hier in nederland veel meer te krijgen is
      RQS staat momenteel niet echt bekend als goede zaadbank qua kwaliteit ( herma's)
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Zaden kopen

        Comment


          #5
          Re: Zaden kopen

          Rqs levert sowieso toch niet meer in NL vanuit haar eigen shop? Daar dacht ik iets over gelezen te hebben.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Zaden kopen

            Misschien daarom geld per post ? Of Geheimegroeiertom woont niet in Nederland.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Zaden kopen

                Ik kom ook uit belgie ik snap niet waarom je geld zou versturen in envelop na spanje, ff op bank zetten en online bestellen en je hebt binnen week je zaden thuis in de brievenbus

                Comment

                Bezig...
                X