Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foxtail

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Foxtail

    Korting op 420shop
    foxtail is dacht ik vanaf de eerste internode, bloei. Maar nu gaat zelfs net boven de af gestorven lobblaadjes( zij hebben geen functie meer) nieuwe stengel(bladvorming) te verschijnen. Heeft iemand ervaring hiermee? Met beide verschijnselen?
    Last edited by Goldleaf; 8 June 2015, 01:31.
    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

    #2
    Re: Foxtail

    ttiwwp.gif


    QNQ2012207.jpg
    Wat is er mis met foxtails ? WEED-3.gif
    Of ging het over een blaadje boven de lobblaadjes ofzo ?
    Ik begrijp het niet zo denk ik.
    Boven de lobblaadjes groeit de rest van de plant toch, dat zijn blaadjes...en stengel enzo
    Last edited by QnQ; 8 June 2015, 16:30.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Foxtail

      Er is niks mis mee met Foxtail, maar komt dit verschijnsel veel voor en waarom?
      En wat betreft de lobblaadjes, de plant staat volledig in bloei. De lobblaadjes gaan afsterven, en nu verschijnt er in de oksels weer nieuwe groene blaadjes?
      Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

      Comment


        #4
        Re: Foxtail

        Nee, het komt niet heel veel voor omdat het genetisch is. Heeft iets te maken met (oorspronkelijk) afrikaanse genen en soms een te hoge temperatuur. In sativa's zie je het vaker. Als je de plant lang in bloei kunt houden, dan gebeurt het vrij vaak. Maar een nadeel is dat de wiet vaak als meer fluffy beoordeeld wordt. Ik onderscheid zelf tussen dubbelbloei (calyxen uit calyxen, uit calyxen) en foxtails (lange dunne takjes met calyxen uit een top)

        In de oksels van lobblaadjes kunnen gewoon takken gaan groeien, zoals op iedere internode. Die nodes zijn een soort knooppunt van de plant; alles komt daar langs op. Het is voor een gezonde plant dus handig om op die plaatsen takken te maken.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Foxtail

          Dankje LR2, dit plantje heeft een behoorlijke geschiedenis, een tweelingzus, nachttemperatuur van 3 graden was geen uitzondering, de hond die een botje probeerde te begraven, zusje en blad vernield, verleden week 31 graden. Desondanks bloeit de plant prachtig. Het is een Royal Dwarf ik schat nog een week of 3. Ik zal die kleine donder missen.

          Groetjes,
          GOLDLEAF.
          Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

          Comment


            #6
            Re: Foxtail

            Foto van die kleine donder aub.
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

            Comment


              #7
              Re: Foxtail

              bedoel je mss dat er helemaal onder aan de stam nieuwe blaadjes beginnen te groeien? Echt groeien doen die niet en waarom die er zijn? geen idee
              1.jpg

              Comment


                #8
                Re: Foxtail

                Speciaal voor Rodigan

                En voor weitje wanker, zie foto hieronder.

                De lobblaadjes zijn inmiddels verdwenen
                image.jpg

                dit is het topje
                image.jpg

                In volle glorie, de blaadjes hangen iets naar beneden, de dame slaapt.
                IMG_0604.jpggan
                Attached Files
                Last edited by Goldleaf; 9 June 2015, 10:18.
                Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                Comment


                  #9
                  Re: Foxtail

                  wss een van de stabielere strains van RQS hun dwarf was 1 van de enigsten van RQS,die op skunk geleek qua geur en smaak

                  Comment


                    #10
                    Re: Foxtail

                    Nog een week of 3 zeg je?
                    Maak daar maar 6 van

                    Comment


                      #11
                      Re: Foxtail

                      Oorspronkelijk geplaatst door orgasmatron View Post
                      Nog een week of 3 zeg je?
                      Maak daar maar 6 van
                      Ik hoop van niet Orgasmatron, want dan heb ik een hoogwerker nodig om de buds van mijn balkon te halen. Hahah
                      Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Foxtail

                        Mooie plant! Die bloeit inderdaad nog maar een week of zo? Nog zeker een week of 6 te gaan hoor
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #13
                          Re: Foxtail

                          Zo'n dingetje heb ik op bij mn ak haha wist niet dat het iets raars was xD

                          Comment


                            #14
                            Re: Foxtail

                            Hoi Rodrigan,

                            Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan View Post
                            Mooie plant! Die bloeit inderdaad nog maar een week of zo? Nog zeker een week of 6 te gaan hoor
                            18-5 preflower, sorry hij staat weer dwars. 20-5 steeds meer bloemen flowertime.
                            Dus ik zit in week 4.
                            Draai je pc maar. Ik werk nu met de iPad . Soms gaat het goed, alle foto's worden correct geup en gedownload.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                            Zo'n dingetje heb ik op bij mn ak haha wist niet dat het iets raars was xD
                            Is eigenlijk niet raar, gezien de reacties. Alleen wil ik weten, wat, hoe en waarom? Dus dit is iets voor de techneuten, toch?
                            Attached Files
                            Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                            Comment


                              #15
                              Re: Foxtail

                              Omdat het kan ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X