Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

    Korting op 420shop
    Goedendag

    Ik heb onlangs een complete kast gekocht om te kweken:

    G-kit 600 Wing
    Afmetingen (h x b x d): 191 x 154 x 78 cm
    Vermogen: 600 Watt
    Inhoud: Plaats voor 21 x 6,5 potten, 15 x 11 ltr potten of 4 x steenwolmat 1,3mtr.
    Ventilator: G-tools 125 – 230-360M3 per uur schakelbaar, inclusief geluidsdemper
    Filter: Prima Klima K2601 360m3
    Transformator: Lucilux 600 Watt electronische ballast met dimfunctie (250,400, 600 of 660 Watt)
    Lamp: 1 x 600 Watt Sunmaster Dual Spectrum met adjust-A-wings reflector en heat spreader
    Schakelkast: G-tools schakelkast met klok en relais
    Bonus: inclusief zwenkwielen

    Voeding: Plagron (heel de reutemeteut, hoewel ik al voorbemeste grond heb)
    Grond: Batmix

    Ik heb vervolgens 7x BlackJack gekocht & had al 1x Shining Silver Haze zaadling gekregen van een vriend (was een beetje misvormd)

    De BlackJacks zijn vorige week donderdag (of woensdag ) in 'Root It' sponsjes geplaatst.
    De SSH is ondertussen al een paar weken oud maar lijkt my een slakker. Deze is overgepot in groter potje met Batmix. En al 2x miniem gevoed met Plagron Root-thingy.

    Kan er mij iemand zeggen of ik:

    - Als de zaadlingen te groot worden voor het ontkiembakje, ik ze rechtstreeks in 22l Smartpots (met gespoelde Batmix) in de kast zou zetten?
    - Wanneer ik feitelijk met Enzym & Root van Plagron zou beginnen.
    - Tips kan krijgen ivm met ontkiemen.
    - Zaadlingen complete duisternis moet geven.


    IMG_0528.jpgIMG_0511.jpgIMG_0509.jpgIMG_0507.jpgIMG_0526.jpgIMG_0527.jpgIMG_0533.jpg IMG_0525.jpg

    Mja excuses voor het amateuristische fotowerk.

    Yoeps
    Last edited by Solomun; 15 June 2015, 23:39.

    #2
    Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

    Je spreader zit op z'n kop, en er zit stof op de reflector.
    Zaailingen duisternis ?
    Nope, meteen die lamp aan, anders gaan ze strekken als een malle.

    Succes !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

      Spreader -> Dank Voor ik de plantjes er in zet, reinig ik alles met Dettol

      Zaailingen hebben dus geen nacht nodig? Vanaf wanneer wel?

      Merci

      Comment


        #4
        Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

        Vanaf een week of twee. Je kunt ze wel nacht geven hoor, een uurtje of 6 per dag. Maar compleet donker vinden ze niet zo lekker. Dan veranderen de steeltjes in spaghetti.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

          Super, merci

          Comment


            #6
            Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

            Denk eraan om de beschermfolie van je superspreader te halen voor je hem correct installeert.

            Comment


              #7
              Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

              Tx Po2Bro

              Comment


                #8
                Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

                Heel den boel in de kast :

                IMG_4053.jpg

                Het is nu ondertussen 7 dagen dat de zaadjes in de Root!t zitten... Misschien omdat de temperatuur voordien niet optimaal was? Wat doe ik verkeerd?

                Grts

                Comment


                  #9
                  Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

                  Black jack al geproefd? Das een knaller. Heb er nog 2 grote weck potten vol van, half jaarke gecured. De moeite.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

                    Nee, ik ben benieuwd Als ze willen uitkomen natuurlijk. Ondertussen dag 8 in het bakje...

                    Dit weekend ga ik de zaadjes tussen keukenrol ontkiemen denk ik.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

                      1ntje in een potje gedaan (de noot was open, wortel zichtbaar) De rest laten staan...

                      Des nachts hoor ik hen zingen.

                      Promise Me by beverly craven
                      https://youtu.be/jtpjlX-P1nY

                      Groeten

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e kweek - 7x BlackJack (Sweet Seeds) 1x Shining Silver Haze (RQS) - G-Kit 600 Wing

                        FAIL

                        Best nog wat lezen tijdens de vakantie & nog een keer proberen.

                        Kan ik dit topic sluiten?

                        Grts

                        Comment

                        Bezig...
                        X