Help me plant loopt zwaar achter!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ELKONT
    Banned
    • Jun 2015
    • 56

    #1

    Help me plant loopt zwaar achter!!!

    Korting op 420shop
    Heb 2 lemon haze planten staan buiten..waarvan een het zeer goed doet maar die andere blijft klein en had naar beneden gekrulde bladeren (heb ik verwijderd) maar hij blijft klein..hoe kan dat???

    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
  • ELKONT
    Banned
    • Jun 2015
    • 56

    #2
    Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door maikelblankers19
    Heb 2 lemon haze planten staan buiten..waarvan een het zeer goed doet maar die andere blijft klein en had naar beneden gekrulde bladeren (heb ik verwijderd) maar hij blijft klein..hoe kan dat???

    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
    Ze staan sinds eind april buite...


    Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

    Comment

    • ELKONT
      Banned
      • Jun 2015
      • 56

      #3
      Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

      Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

        Waarom open je 2 topic's over exackt zelfde ?
        God was never on your side..

        Comment

        • ELKONT
          Banned
          • Jun 2015
          • 56

          #5
          Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

          Is me.eerste.post sorry was allemaal aan het kijken hoe het werkte.. Mijn fout

          Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

          Comment

          • ELKONT
            Banned
            • Jun 2015
            • 56

            #6
            Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

            Weet jij soms wat er aan de hand is met me meisje😀

            Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

              Tsja, met zoveel informatie kunnen we natuurlijk super goed helpen!
              Vertel eens wat over de grond, zitten er gaten in je pot, watvoor water? geef je voeding? hoeveel? Wat heb je nog meer met je planten gedaan?
              Waarom heb je blad weggehaald? Dat is de motor van de plant.. Als je de motor uit je auto sloopt, dan rijdt die ook niet meer zo hard.

              Zijn het autoflowers? Waar komen de zaden vandaan?
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • ELKONT
                Banned
                • Jun 2015
                • 56

                #8
                Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                Zijn geen autoflowers heb de zaadjes van me maat die bij shop werkt...ze staan in grond van brandnetels😀 heb nog geen voeding gegeven..potten hebben gaten genoeg voor overtollige water weg te laten spoelen...had de blaadjes er af gehaald omdat ze naar binne krulde en af begon te sterven.....snap het nie want ze zijn net zo oud en hebben dezelfde soort grond..mvg

                Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                Comment

                • ELKONT
                  Banned
                  • Jun 2015
                  • 56

                  #9
                  Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                  Ik gebruik alleen ☔ water

                  Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                  Comment

                  • Zwam
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2015
                    • 33

                    #10
                    Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                    Ik ben zelf ook maar een beginner maar ik zie wel van je foto's dat de ene pot een 10 liter emmer is en de andere is een stuk kleiner. Die is ook nog niet helemaal vol gemaakt met grond. Dan hebben de wortels ook minder ruimte. Gr Zwam
                    Ps. Is maikel blankers jouw eigen naam??

                    Comment

                    • ELKONT
                      Banned
                      • Jun 2015
                      • 56

                      #11
                      Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                      Zal ik hem maar bijvullen dan? En ja das me naam

                      Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                      Comment

                      • ELKONT
                        Banned
                        • Jun 2015
                        • 56

                        #12
                        Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                        Btw ik ben van plan om hem juli al te laten bloeien als da gewoon kan?? Ivm autoflowers zaadjes die ik net heb besteld

                        Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                        Comment

                        • Zwam
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Mar 2015
                          • 33

                          #13
                          Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                          Als je je emmer zou afvullen gooi je de grond over je plant heen en wortels groeien naar beneden. Ik zou een je plant in de grootste pot zetten die je kan vinden. Vullen met grond tot aan de rand. Maak er een gat in waar de complete kluit in kan en zet je plant daarin.

                          Comment

                          • Bossman
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2014
                            • 433

                            #14
                            Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                            Stuur even een berichtje naar de admin. Kan je naam veranderen
                            - Fast Bud
                            - Royal Dwarf Auto
                            - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                            Comment

                            • ELKONT
                              Banned
                              • Jun 2015
                              • 56

                              #15
                              Re: Help me plant loopt zwaar achter!!!

                              Hoe?

                              Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...